شنبه 31 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله تند ارگان رسانه ای دولت به لاريجانی: چطوری شير و مرغ رو ارزون کرديم؟!

خبرگزاری آريا - ارگان رسانه ای دولت در قالب يک مطلب طنز به علی لاريجانی انتقاد کرد.
به گزارش آريا، چند روز پيش علی لاريجانی سخنانی در مورد کاهش برخی اقلام خوراکی مطرح کرده بود.
روزنامه ايران امروز در قالب يک مطلب طنز چنين نوشته است : از اونجايی که يه سری از ما بهترون، خودشون رو معادل مردم می‌دونن و نمی‌شه نسبت به وجود ابرو در بالای چشم اونا کوچکترين اشاره‌ای کنيم! از تلاش‌هاشون برای کاهش قيمت‌ها تشکر می‌کنيم که شامل:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


٭ پرداخت يارانه ۷۰۰ ميليون تومانی به هر نماينده برای حل مسائل کشور! بخصوص گرانی نان! پرداخت ۹۰ ميليون تومان يارانه مسکن! به هر نماينده برای حل مسائل مهم کشور! و مقابله با گرونی شير! تشکيل چند فراکسيون سياسی و توجه شديد به انتخابات رياست جمهوری سال ۹۲ در راستای حل مشکل مرغ و شير! و بررسی نقش قاضی مرتضوی در گرانی‌های نان و شير می‌باشد!
٭ همچنين چند نماينده مجلس با اظهار نگرانی‌های شديد خود از افزايش قيمت‌ها، باعث شدند که وجدان بيدار قيمت‌ها ناراحت شود و خودش پائين بياد! اين نمايندگان تاکنون ۵۰بار نسبت به گرانی‌ها اظهار تأسف و ناراحتی و حتی مصاحبه کردند و ضمناً فراکسيون افسوس خواران را تشکيل دادن!
٭ همکاری چند چهره نان به نرخ روز خور جهت کاهش قيمت نان!. آنان ضمن يافتن شناسايی مکانهايی که در آنجا نان يافت می‌شود، نسبت به تأمين نان ارزان قيمت توسط لابی و... اقدام کردند!
٭ تشکيل يک فراکسيون سياسی در روز شنبه و منحل شدن آن در چهارشنبه همان هفته در جهت اهتمام به مسئله گرانی‌ها! در اين فراکسيون‌ها تلاش می‌شود جهت رفاه حال برخی نان به نرخ روزخورهای سياسی، نان به ارزانترين قيمت توزيع شود!
٭ تلاش شديد برای کاهش قيمت مرغ و شير. در اين راستا قيمت نان سنگک از ۵۰۰۰ ريال به ۵۰۰ تومان و قيمت شير يارانه‌ای از ۷۰۰۰ ريال به ۷۰۰ تومان کاهش پيدا کرد که واقعاً بی‌نظيره!
٭ شعار انتخاباتی: شير ارزون کن پاينده رئيس‌جمهور آينده.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016