دوشنبه 9 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشاور اوباما "طرح حمله به ايران" را به نتانياهو داد

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir): هاآرتص مدعی شد مشاور امنيت ملی باراک اوباما، طرح احتمالی حمله به ايران را به بنيامين نتانياهو، نخست وزير اسرائيل ارائه کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل «انتخاب»، اين طرح که از سوی «توماس دانيلون» ارائه شده، در صورت شکست ديپلماسی بر سر محدود کردن برنامه های هسته ای ايران، راه های مقابله نظامی با ايران بررسی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته منابع مطلع، دونيلون در سفر دو هفته پيش خود به اسرئيل، با نخست وزير اسرائيل جلسه ای سه ساعته داشته و در مورد اين طرح به نتانياهو اطلاعات داده است.

اين گزارش می‌افزايد، دونيلون اين طرح را برای اثبان حسن نيت آمريکا و تلاش اين کشور برای مقابله با ايران هسته ای ، ارائه کرده است.

مشاور امنيت ملی اوباما گفته که ايالات متحده برای رويارويی نظامی با ايران آمادگی دارد و سخن گفتن در مورد اين آمادگی، تنها برای فريب دادن اسرائيلی‌ها نيست.

وی تاکيد کرده که طرح حمله به ايارن، تنها در شرايطی اجرايی می شود که مسئله هسته ای ايران از راههای مسالمت آميز قابل حل نباشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016