چهارشنبه 11 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قشقاوی: سفارت ايران پيگير وضعيت هيئت ربوده شده هلال احمر در ليبی است

خبرگزاری مهر ـ معاون کنسولی ، امور مجلس و ايرانيان وزارت امور خارجه با اشاره به ربوده شدن يک هيئت از هلال احمر ايران در ليبی اعلام کرد که سفارت ايران در اين کشور پيگير موضوع است.

حسن قشقاوی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به ربوده شدن اعضای يک هيئت از هلال احمر ايران در ليبی گفت: ما به سفارت کشورمان در ليبی اعلام کرده ايم که موضوع را در اسرع وقت پيگيری کند که اين اقدام در حال انجام است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اميدواريم به پيگيری سفارت ايران و با همکاری مسئولان ليبی اسباب آزادی اين افراد فراهم شود.

بر اساس اين گزارش روز يکشنبه ۲۹ ژوئيه هيئتی ازسوی هلال احمر جمهوری اسلامی ايران متشکل از۷ نفر به دعوت هلال احمر ليبی از طريق پرواز هوايی به سمت اين کشور اعزام شدند.

اين هيات به صورت کاملا رسمی و با رواديد از قبل تهيه شده به عنوان ميهمان جمعيت هلال احمر ليبی وارد اين کشور شده و در طول اقامت خود در بنغازی با دبيرکل جمعيت و تعدادی از مديران عالی‌رتبه و مقامهای محلی در ليبی درمورد موضوعات مختلف گفتگو کردند.

ولی سفر اعضای هلال احمر نا تمام ماند و صبح سه شنبه در در مسير به هتل تبسی (مقر اقامتشان) در حال حرکت بوده اند که يک گروه مسلح به آنها حمله ور شده و آنها را به منطقه نامعلومی منتقل می کند.

بلافاصله هلال احمر ايران و ليبی اين اقدام را محکوم کردند. آخرين گزارشها حاکی از آن است که "ونيس الشارف" نماينده وزارت کشور ليبی در منطقه الشرقيه اعلام کرد: هيئت هلال احمر ايران که در ليبی به گروگان گرفته شده اند در سلامتی کامل بسر می برند و گروگانگيران از مقامات ايرانی مطالباتی را تقاضا کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016