شنبه 14 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع: نسل چهارم موشک فاتح ۱۱۰ با قابليت نقطه‌زنی با موفقيت آزمايش شد


تهران- وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح اعلام کرد: نسل چهارم موشک فاتح ۱۱۰ با قابليت نقطه‌زنی با برد بيش از ۳۰۰ کيلومتر، توسط سازمان صنايع هوافضای وزارت دفاع با موفقيت آزمايش شد.

سردار سرتيپ پاسدار 'احمد وحيدی' اظهار داشت: با اتکال به قدرت لايزال الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در راستای نوآوری و ارتقای افزايش دقت اصابت موشک‌های زمين به زمين توليد وزارت دفاع، متخصصان متعهد و تلاشگر سازمان صنايع هوافضا با تکيه بر توان داخلی و استفاده از فناوری‌های بومی به اين موفقيت دست يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايرنا از اداره کل تبليغات دفاعی وزارت و پشتيبانی نيروهای مسلح، وزير دفاع اظهار داشت: با استفاده از روش‌های هدايتی نوين، سيستم نقطه زنی بر روی موشک نصب و در آزمايش پروازی انجام شد و توانايی آن در اصابت به هدف بدون انحراف اثبات شد و علاوه بر افزودن قابليت جديدی به توانمندی های عملياتی نيروهای مسلح، ايران را جزو معدود کشورهای توليد کننده اين نوع از موشک در سطح دنيا قرار داد.

وحيدی با بيان اين که در سه نسل قبلی سرعت عمل در پرتاب، قدرت تخريب بالا و دقت در هدف‌گيری متعارف حاصل شده بود، گفت: امروز اضافه بر قابليت‌های قبلی، نيروهای مسلح کشورمان قادر خواهند بود با نسل چهارم موشک فاتح ۱۱۰اهداف زمينی و دريايی، نقاط تجمع دشمن، مراکز فرماندهی، سايت‌های موشکی، زاغه‌های مهمات، رادارها و ساير اهداف مورد نظر را به صورت نقطه‌ای مورد هدف قرار دهند و منهدم کنند.

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح تصريح کرد: در برنامه های آتی، همه موشک های ساخت وزارت دفاع، به اين قابليت مجهز خواهند شد.

وحيدی توانمندی‌های جمهوری اسلامی ايران را در چارچوب دکترين دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ايران عنوان کرد و افزود: اين توانمندی‌ها، دفاعی است و فقط عليه متجاوزان و تهديد‌کنندگان منافع و تماميت ارضی کشورمان بکارگرفته خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016