جمعه 16 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جانشنين فرمانده كل سپاه:ازمرز توانمندي‌هاي ضد موشكي دشمن عبور كرده‌ايم

جانشنين فرمانده كل سپاه اعلام كرد كه از مرز توانمندي‌هاي ضد موشكي دشمن عبور كرده‌ايم.

سردار سلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در پاسخ به سوالي در ارزيابي استقرار سپر دفاع ضد موشكي در برخي كشورهاي همجوار ايران ،اظهار داشت: ما هر سيستمي را كه در داخل كشور توسعه مي‌دهيم، براساس قابليت‌‌هاي فني، تكنيكي، تاكتيكي و عملياتي سيستم‌هاي دفاعي دشمن است. سامانه‌هاي موشكي خود را براساس عبور از كمند شبكه گسترده‌‌اي از سيستم‌هاي دفاع ضد موشكي دشمن توسعه مي‌دهيم.

وي افزود: همواره به اين مي‌‌انديشيم كه با استفاده از قابليت‌هاي فني و تكنيكي سامانه‌ها و نيز با بهره‌گيري از تاكتيك‌هاي ابتكاري به طور كامل بر شبكه دفاع ضد موشكي دشمن مسلط شويم. از طرفي كاركرد سيستم‌هاي دفاع ضد موشكي همواره در پرده‌اي از ابهام است، اما از سوي ديگر توانسته‌ايم با طراحي تكنيك‌ها و تاكتيك‌ها و افزايش قابليت‌هاي فني از مرز توانمندي‌هاي ضد موشكي دشمن عبور كنيم.

وي با بيان اين‌كه به دليل طبقه‌بندي اطلاعات از بيان مصاديق معذوريم ،‌خاطر نشان كرد: اما مي‌دانيم دشمن داراي شبكه‌اي از سيستم‌هاي ضد موشكي است ، اما ما به طور كامل توانايي مقابله آنها را داريم.

سلامي همچنين درباره برخي اتفاقات رخ داده ميان سوريه و تركيه نيز اظهار داشت:‌ اميدواريم همه كشورها به كشورهاي هم‌جوار خود احترام بگذارند و قواعد بين‌المللي را در تعامل با يكديگر را مراعات كنند و آرزو داريم هيچ چالش و جنگي رخ ندهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: اگر همه كشورهاي منطقه قواعد موجود در روابط بين‌الملل را رعايت كنند و در امور يكديگر دخالت‌ نكنند، مطمئنا هيچ چالش و جنگي پيش نمي‌آيد، راز ايجاد امنيت و آرامش در منطقه احترام به حقوق متقابل و عدم دخالت در امور يكديگر است.

وي در پاسخ به اين‌كه روابط تركيه و سوريه آبستن جنگ است يا نه؟ گفت: نه.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016