شنبه 14 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس پليس پيشگيری تهران: ۶۸۵ ناهنجار اجتماعی در پارک‌های پايتخت تذکر گرفتند، ۲۳ مزاحم نواميس دستگير شدند


رييس پليس پيشگيری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به بازديد از ۱۰۲ پارک پايتخت گفت: در اين راستابه ۶۸۵ تن از کسانی که به نوعی مرتکب تخلف و ناهنجاری‌های اجتماعی شده بودند، تذکر داده شد.

سرهنگ محسن خانچرلی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، ضمن اشاره به اجرای طرح امنيت محله محور، خصوصا طرح ساماندهی و پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از جزييات اجرای اين طرح سخن گفت و نتايج ۴۸ ساعت گذشته آن را بيان کرد، گفت: در راستای تدابير فرمانده انتظامی تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان تهرانی مبنی بر اجرای طرح امنيت محله محور و پاکسازی تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، ماموران زيرمجموعه پليس پيشگيری تهران بزرگ اقدام به اجرای طرح پاکسازی در اين مناطق کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در اين راستا ۹ پارک ويژه، ۲۰ پارک مهم و ۷۳ پارک و تفرجگاه عادی تحت اجرای طرح درآمد که در آن با به کارگيری نيروهای متخصص از مجموعه سرکلانتری‌های يازده‌گانه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، کليه اين مناطق از لوث وجود معتادان، اراذل و اوباش، سارقان و مزاحمان نواميس شهروندان پاک شد.

خانچرلی در ادامه ضمن بررسی جزييات اجرای اين طرح گفت: در اين راستا ۹ سارق که با اقدامات خلافکارانه خود باعث دردسر و مشکل برای شهروندان شده بودند، شناسايی، بازداشت و به کلانتری محل منتقل شدند و همچنين به ۶۸۵ تن از کسانی که به نوعی مرتکب تخلف و ناهنجاری‌های اجتماعی شده بودند، تذکر داده شد.

رييس پليس پيشگيری تهران بزرگ ادامه داد: متعاقب اقدامات انجام شده ۵ توزيع کننده موادمخدر و ۲۳ مزاحم نواميس شهروندان که باعث آزار افراد حاضر در پارک‌های شده بودند، دستگير شده و برای رسيدگی بيشتر به جرايمشان به مبادی ذيربط معرفی شدند.

خانچرلی تصريح کرد: دراين طرح ۸ تن از اراذل و اوباش سطح دو و سه که اقدام به انجام حرکات خلافکارانه شده بودند، شناسايی و به اتهام‌هايی چون شرارت، ايجاد درگيری و نزاع، مزاحمت و عربده‌کشی به پايگاه‌های پليس امنيت منتقل شدند.

وی در پايان با اشاره به اجرای اين طرح در روزهای آتی گفت: در اين عمليات‌ها ۵۹ دستگاه موتورسيکلت به علت تخلفات راکبان آن توقيف شد که در بررسی‌ مشخصات و مدارک صاحبانشان مشخص شد که تعدادی از اين وسايل نقليه مسروقه است که پس از صورتجلسه برای تعيين تکليف به پليس آگاهی منتقل شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016