چهارشنبه 18 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرايط نگران کننده منوچهر ميمنت، زندانی سياسی، در زندان برازجان

خبرگزاری هرانا - منوچهر ميمنت زندانی سياسی تبعيد شده در زندان برازجان در شرايط نگران کننده ای بسر ميبرد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، منوچهر ميمنت از کارکنان شرکت خودروسازی سايپا که در سال ۸۹ به دليل ارتباط با خواهرش که عضو سازمان مجاهدين خلق ميباشد بازداشت شده و پس از چند ماه تحمل انفرادی بند ۲۰۹ در نوروز ۹۰ به بند ۳۵۰ زندان اوين و سپس زندان برازجان بوشهر منتقل گرديده بود، در حال حاضر در شرايطی نامناسب در زندان برازجان نگهداری ميشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است، پرونده منوچهر ميمنت در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی مقيسه مورد رسيدگی قرار گرفت و وی به چهار سال حبس در تبعيد زندان برازجان بوشهر محکوم شده است.

اين زندانی سياسی که در اسفند ماه سال گذشته با اجرای حکم تبعيدش از زندان اوين به زندان برازجان منتقل گرديده در تماسی از اين زندان اعلام داشته که در يک اتاق ۲۰ متری و در ميان مجرمان مواد مخدر با جمعيتی بيش از ۸۰ نفر در هر اتاق نگهداری ميشود و حداقلهايی از امکانات بهداشتی نيز در اين زندان وجود ندارد.

ميمنت با انتقاد شديد از فقدان امکانات پزشکی در اين زندان که از ايام دور محل تبعيد زندانيان سياسی در هر دو رژيم قبل و بعد از انقلاب بوده، نسبت به عواقب اين امر هشدار داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016