پنجشنبه 19 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم متهمان پرونده اختلاس بيمه و استانداری هفته آينده صادر می‌شود

به گزارش مهر، اين پرونده که مربوط به اختلاس صورت گرفته از استانداری و شرکت بيمه ايران است در مجموع ۷۸ متهم دارد که ۵۴ متهم مربوط به بخش بيمه ايران و ۲۴ متهم مربوط به بخش استانداری است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اتهام اغلب متهمان اين بخش پرونده مشارکت در اختلاس، تصرف غيرمجاز اموال، وصول وجه بر خلاف قانون، اهمال منجر به تضييع حقوق دولت به نحو مشارکت، پول شويی و عضويت در شبکه موضوع ماده ۴ قانون تشديد مجازات مرتکبين ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری می باشد.

در حالی که قرار بود ظرف دو ماه به اين پرونده رسيدگی و حکم متهمان صادر شود با توجه به تعداد زياد متهمان روند صدور حکم طولانی شد.

تا کنون قضات دادگاه نزديک به ۱۰۰ صفحه رای برای متهمان اين پرونده انشاء کرده اند که حکم مجازات متهمان در يک رای صادر می شود. هم اکنون روند صدور حکم در مراحل پايانی است و قاضی مدير خراسانی - رئيس دادگاه - در گفتگو با مهر اظهار اميدواری کرد رای متهمان تا پايان هفته آينده صادر شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016