یکشنبه 22 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اکبر اولیاء: طرفداران نامزدی خاتمی برنامه انتخاباتی ندارند

عضو مجمع نمایندگان ادوار در واکنش اینکه برخی اصلاح طلبان خاتمی را تنها گزینه مورد اقبال اصلاح طلبان برای انتخابات می دانند، گفت: معرفی کاندیدا نیازمند یک کار پرحجم و با برنامه است تا بتواند خود را در معرض اقبال و قضاومت مردم قرار دهد؛ لذا کسانیکه صحبت از به میدان آمدن خاتمی می کنند، نمی‌خواهند با برنامه و کار وارد رقابت شوند.

علی اکبر اولیا در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در جلسه اخیر نمایندگان ادوار با خاتمی حضور نداشته است، گفت: تردیدها، محدودیت ها به همراه وجود نقطه نظرات مختلف در جریان اصلاح طلبی موجب عدم شکل گیری جلسات انتخاباتی و یا تصمیم گیری روشن و دقیق در این خصوص از سوی اصلاح طلبان شده است.

عده ای درپی استفاده از ویژگی کاریزماتیک خاتمی برای کسب رای هستند

وی همچنین در واکنش به اینکه نمایندگان ادوار در دیدار خود با خاتمی، اجماع نظر در میان اصلاح طلبان را تنها با کاندیداتوری خاتمی و یا سید حسن خمینی مسیر دانسته اند، گفت: کسانیکه که این حرف را مطرح می کنند نمی خواهند زحمت زیادی به خود بدهند و با برنامه ریزی و تدوین یک برنامه و گفتمان منسجم در انتخابات حضور یابند؛ لذا به دنبال استفاده از ویژگی کاریزمای خاتمی و حسن خمینی برای بدست آوردن آرا و اقبال مردمی هستند.

کسانیکه صحبت خاتمی می کنند برنامه قوی برای انتخابات ندارند

عضو مجمع نمایندگان ادوار، افزود: معرفی کاندیدا نیازمند یک کار پرحجم و با برنامه است تا بتواند خود را در معرض اقبال و قضاومت مردم قرار دهد؛ لذا کسانیکه صحبت از به میدان آمدن چهره های شاخص اصلاح طلب می کنند، نمی خواهند با برنامه و کار وارد رقابت شوند.

همراهی تیم ورزیده در کنار کاندیدا ضروری است

وی با اشاره به برنامه هایی که رئیس جمهور آینده باید به آن توجه داشته باشد، گفت: در دولت اخیر سرمایه های انسانی زیادی تحلیل رفته است؛ لذا رئیس جمهور بعدی باید با حفظ ارزشها و همراهی یک تیم ورزیده در حوزه های اقتصاد، فرهنگ، سیاست خارجی و همچنین وحدت میان نیروها که در دولت گذشته مورد خدشه قرار گرفته، برنامه منسجم داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خردگرایی گفتمان مورد نیاز اجمعه در انتخابات

عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم، گفتمان خردگرائی را مناسب ترین گفتمان اصلاح طلبان برای حضوردر عرصه رقابتها دانست و تصریح کرد: باید یک کاندیدا بر اساس گفتمان خردگرایی ظرفیت های مغفول مانده کشور را احیا و با پشتوانه یک تیم قوی کشور را به یک شرایط با ثبات برساند.

عدم تعامل و همفکری عامل اصلی بلاتکلیفی اصلاح طلبان

اولیاء در پایان درباره علت عدم انسجام اصلاح طلبان و رسیدن به یک استراتژی مشخص برای انتخابات ، گفت: باید شرایط تعامل، همفکری و مشورت میان اصلاح طلبان به وجود آید و دور هم جمع شوند و برنامه و استراتژی خود را مشخص کنند؛ اما در حال حاضر در یک بایکوت اجتماعی هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016