دوشنبه 23 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آقای مدیریت جهان لااقل پس زلزله ها را مهار کنید! ناصر مستشار

هرگاه در ایران زلزله ای رخ می دهد ، از کشته ها پشته ها ساخته می شود. همه جهانیان در سانه های گروهی بطور بهت زده به تصاویر ارسالی خیره می شوند که چگونه اجسادانسان های بی گناه از زیر آوار های خشت و خام با ابزار های کاملا ابتدائی بیرون آورده می شوند!

برای کشوری مانند ایران با در آمد های هنگفتی که از نفت خام بدست می آید، نمی بایستی تاکنون یک خانه کاه گلی در کشور وجود می داشت . اما شوربختانه تنها این روستا های دور افتاده ایران نیستند که در برابر ضعیف ترین زلزله ها هیچ مقاومتی از خود نشان نمی دهند بلکه بیشتر سازهای کلان شهرها نیز با اولین زلزله شش الی هفت ریشتر ویران خواهند شد.

اما رئیس جمهور برگزیده ولی فقیه که دائما به کشورهای جهان ـ طرح های مدیریت دنیا را ارائه می دهد ،نه اینکه خانه های مردم ایران را به مقاومت در برابر زلزله مجهز نکرده است بلکه از تامین مرغ نیز عاجز مانده است!

اما از معجزات رئیس جمهور حکومت اسلامی باید به این نکته اشاره نمود که نامبرده همواره چراغی که به خانه روا بوده است را همیشه به مساجد ارزانی داشته است ومردم گرفتار ایران را یابه کشتن داده ویا بی خانمان کرده هست و آنها ئی که نیز زنده مانده اند یا باید با فقر و تنگدستی به نبرد بپردازند ویا برای آزادی های مدنی تلاش نمایند!با توصیفاتی که از مدیر ومدبر جهان ارائه گردید ،اینک او به بهانه جوئی روی آورده است و همه ناکامی های خود را درسایه کارشکنی اطرافیان بیت رهبری ارزیابی می نماید تا خود را تبرئه سازد.

اما از آنجائیکه زلزله هیچگاه در ایران از قبل هیچ کس را باخبر نمی کند ،پس بنابراین رئیس جمهور نیز نمی تواندبا آن به مقابله بپردازد ،پس عامل زلزله های پی در پی در دوران حیات جمهوری اسلامی نیز می تواند مانند بیمار ی واگیر دار گریپ مرغی شاید از توطئه های صهیونیست ها و استکبار جهانی در سایه آزمایش های اتمی آنها رخ داده باشد!

آری آقای احمدی نژاد که در پناه ولی فقیه هموار ه برای جهانیان کر کری می خواند ،اینک باید از درون خانه کاه و گلی روستاهای مردم ایران ـ طرح های اتمی خود را جستجو نماید تا با استکبار جهانی دست وگنجه نرم کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ایلنا: پدر علم زلزله‌شناسی ايران گفت:‌ در هیچ کجای دنیا زلزله ۶ ریشتری کشته نمی‌دهد!

ساخت هزاران واحدمسکونی مقاوم در برابر زلزله در ونزوئلا توسط ایران و زنان و کودکان ایرانی که امروز در زیر آوار جان باختند

‏Foto: ساخت هزاران واحدمسکونی مقاوم در برابر زلزله در ونزوئلا توسط ایران و زنان و کودکان ایرانی که امروز در زیر آوار جان باختند‏

گرانی سراسر ایران را فرا گرفته است وصدای خرد شدن استخوان های مردم زیر بار اینهمه تنگدستی وکمبودها به گوش همه جهانیان رسیده اما امام جمعه تهران از آن هیچ سخنی نمی گوید بلکه از گرانی در غرب شکوه می کند!

امام جمعه تهران: گرانی در غرب از نشانه‌های ظهور است

در جمهوری اسلامی ، پدیده ها ئی وجود دارند که همه جهانیان را به هرلحاظ شگفت زده می سازند. حکومت اسلامی که از ابتدای به قدرت رسیدن ،همواره خود را به جهانیان طلایه دار پرهیزکاری و راستگوئی معرفی می نمود ـ اینک به دروغگوترین حکومت جهان تبدیل گشته است!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016