سه شنبه 24 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحي: با تعليق عضويت سوريه در سازمان همكاري اسلامي مخالفيم

علي‌اكبر صالحي اعلام كرد كه ايران با تعليق عضويت سوريه در سازمان همكاري اسلامي مخالف است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي‌اكبر صالحي ، وزير امور خارجه ايران روز دوشنبه در جده، محل برگزاري نشست سازمان همكاري‌ اسلامي به خبرنگاران گفت:‌ من با تعليق عضويت هر كشور و هر سازماني آشكارا مخالفم .

وي افزود: با تعليق عضويت، شما به سمت حل مساله حركت نمي‌كنيد بلكه با اين كار صورت مساله را پاك مي‌كنيد. ما مي‌خواهيم اين مساله واقعا حل شود.

صالحي در آستانه نشست سازمان همكاري‌هاي اسلامي در عربستان به خبرگزاري فرانسه گفت: هر كشوري به ويژه كشورهاي عضو سازمان‌هاي همكاري‌هاي اسلامي بايد براي حل اين مساله به شكلي كه به صلح ، ثبات و امنيت منطقه كمك كند دست به دست يكديگر بدهند.

اكمل الدين احسان اوغلو دبيركل سازمان همكاري‌هاي اسلامي پيشتر به خبرگزاري فرانسه گفته بود سوريه در اين نشست حاضر نخواهد بود و انتظار مي‌رود وزيران امور خارجه در نشست خود تعليق عضويت سوريه را آن طور كه اعضاء توصيه كرده‌اند اعلام كنند.

خبرگزاري رويترز روز دوشنبه در گزارشي از جده به نقل از منبعي در اين سازمان مدعي شد كه اعضا با تعليق سوريه از سازمان همكاري هاي اسلامي موافقت كرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين منبع روز دوشنبه گفت: جلسه تازه پايان يافته است و وزيران قطعنامه‌هايي را از جمله قطعنامه تعليق سوريه را تصويب كردند.

به گزارش ايسنا قرار است در نشست امروز سران كشورهاي اسلامي موضوع تعليق عضويت سوريه در سازمان همكاري‌ اسلامي بررسي شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016