جمعه 3 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باشگاه خبرنگاران: حال مير حسين موسوي بسيار خوب است!

باشگاه خبرنگاران از رسانه های تندرو و نزدیک به صدا و سیمای جمهوری اسلامی در خبری با عنوان : فوری - خبر بسيار بد براي ضد انقلاب؛ نوشته است:

اردشير امير ارجمند عامل وابسته به سرويس‌هاي جاسوسي غربي و صهيونيستي و از اعضاي نزديک به گروهک تروريستي منافقين در مصاحبه با رسانه‌هاي ضد انقلاب، از وخامت حال مير حسين موسوي و بستري شدن وي در بخش سي سي يو خبر داد.

پس از اعلام اين خبر بود که خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در تماس با منابع مختلف امنيتي، انتظامي و مسئول جوياي حال موسوي شدند.

در تماس‌هاي برقرار شده با منابع مختلف مشخص شد نامبرده يک عارضه کوچک قديمي داشته است که با درخواست و تقاضاي خانواده‌اش، او براي چکاپ نزد پزشک مورد اشاره و وثوق خانواده برده شده تا آزمايش‌هاي معمول روي وي انجام شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آخرين خبرها و کسب اطلاع خبرنگاران حکايت از آن دارند که آزمايش‌هاي انجام شده روي موسوي جواب عادي داشته‌اند و عارضه قديمي موسوي با تجويز دارو به صورت عادي قابل بر طرف شدن است و او بدون هيچ مشکلي هم اکنون در منزلش است.

خبرهاي دريافتي حکايت از اين امر دارند که با توجه به شرايط سني نامبرده، تا به اين لحظه تمام تقاضاهاي وي و خانواده‌اش مبني بر انجام چکاپ‌هاي معمول و ملاقات پزشک بدون هيچ محدوديتي انجام شده و تمام ملاقات‌ها و آزمايش‌ها نيز در حضور و با درخواست خانواده‌اش صورت گرفته است.

با اين شرايط بايد گفت جنجال سازي‌هاي ضد انقلاب مبني بر اينکه حال مير حسين موسوي مساعد نيست کذب محض بوده و در حقيقت صحت و سلامت موسوي خبر بسيار بدي براي اپوزوسيون است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016