شنبه 4 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بکارگیری ۱۱۰ هزار پلیس برای تامین امنیت اجلاس تهران

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: 110 هزار نیروی پلیس به صورت مستقیم تامین امنیت اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان، صبح شنبه در رزمایش آغاز عملیات اجرایی تامین نظم و امنیت اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد گفت: برگزاری این نشست نشان دهنده اقتدار و ثبات کشور است و نیروی انتظامی نیز در تامین امنیت اجلاس نقش تعیین کننده ای دارد. قرارگاه عملیاتی رزمایش از ابتدای ابلاغ برگزاری اجلاس تشکیل شد و 14 کمیته هفت‌گانه مسئول تامین امنیت تهران، حفاظت از شخصیت ها و امنیت مرزها شدند. در این مدت همکاری و همپوشانی خوبی با حضور قرارگاه نبی اکرم، وزارت اطلاعات، وزارت کشور، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع انجام شد. همچنین برنامه ریزی ها برای تامین امنیت در سه سطح تهران، استانهای همجوار و نقاط مرزی انجام شد و در پایتخت چهار حلقه امنیتی به اجرا درمی آید.

وی تاکید کرد: همچنین کنترل در مرزها در جنوب شرق و شمال غرب کشور تشدید شد و از 30 درصد و 70 درصد به 100 درصد رسید. ضمن اینکه اقدامات کنترلی و ایست بازرسی ها نیز که در سه سطح 30، 50 و 70 به اجرا درآمده بود، از امروز تا پایان اجلاس 100 درصدی می شود. این در حالی است که بازرسی های مقطعی در استانها به ویژه نقاط منتهی به تهران به اجرا درمی آید.

به گفته فرمانده قرارگاه امام علی(ع)، 360 پست ایست بازرسی شامل 200 قرارگاه امنیت و 160 ایست بازرسی توسط بسیج به اجرا درمی‌آید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه آمادگی لازم در استان هایی که سران اجلاس به آن سفر می کنند وجود دارد، گفت: براساس ابلاغ تا پایان اجلاس تمامی نیروهای پلیس در آماده باش به سر می برند. ضمن اینکه دو قرارگاه امنیت تهران و حفاظت از شخصیت تاکنون 4 مرحله تمرین آمادگی را به اجرا درآورده اند.

سردار رادان به تقویت نیروهای پلیس راهور اشاره کرد و گفت: نیروهای راهور برای انجام سفرهای مردم در تابستان تقویت شده و فعال هستند. به منظور برگزاری اجلاس نیز گشتهای هوایی نوار مرز، حاشیه شهر و آسمان تهران و سامانه های ارتباطی بین یگانی نیز افزایش یافته است.

فرمانده قرارگاه امام علی(ع) با اعلام اینکه 110 هزار نیرو به صورت مستقیم تامین امنیت برگزاری اجلاس را برعهده دارند، تاکید کرد: در این مدت دو هزار و 900 خودرو و 2 هزار و 500 موتورسیکلت پلیس ماموریت گشت و مراقبت را برعهده دارند. این در حالی است که 850 تیم انضباطی- امنیتی و یگان های پلیس آمادگی کامل را برای تامین امنیت داشته و در این ایام بکار گرفته می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016