دوشنبه 6 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون وزير کشور: جزو ۱۷ کشور اقتصاد برتر جهان هستيم

معاون سياسی وزير کشور، دستيابی به فناوری‌های نوين، کاهش فاصله طبقاتی و افزايش توليد ناخالص ملی را از موفقيت‌های نظام اسلامی در سطح ملی و جهانی دانست.

به گزارش ايسنا، سيد صولت مرتضوی طی سخنانی در دومين جشنواره استانی شهيد رجايی که در کرج برگزار شد، تصريح کرد: در حال حاضر ايران به لحاظ تسليحاتی در وضعيت مطلوبی به سر می‌برد تا جايی که در حال ساخت قايق‌های پرنده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه امروز جهانيان شاهد پيشرفت‌های همه‌جانبه ايران اسلامی در سطح بين‌المللی هستند، ادامه داد: دستيابی به فناوری‌های نوين و کاهش فاصله طبقاتی و افزايش توليد ناخالص ملی، از موفقيت‌های نظام اسلامی در سطح ملی و جهانی است.

معاون سياسی وزير کشور افزود: دشمنان در آستانه برگزاری اجلاس سران غيرمتعهدها تبليغات گسترده‌ای عليه ايران اسلامی به راه انداختند اما موفق نشدند.

مرتضوی اظهار کرد: با اينکه ايران اسلامی با تحريم و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان نظام اسلامی مواجه است اما مردم همچنان محکم و استوار به ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی پايبند هستند.

وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به ابعاد شخصيتی شهيد رجايی خاطرنشان کرد: کمالات معنوی، بريدگی از دنيا، پاک‌دستی و پرکاری از ويژگی‌های بارز شهيد رجايی بود.

معاون سياسی وزير کشور يادآور شد: عشق رجايی به ولايت، منحصر به فرد بود.

مرتضوی همچنين با بيان اينکه ايران جزو ۱۷ کشور اقتصاد برتر جهان است، تصريح کرد: دشمنان همواره سعی در تضعيف ايران در همه ابعاد دارند و سعی می‌کنند با سياست‌های خود چهره ايران را در جامعه جهانی مخدوش کنند.

وی افزود: در خلال برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، دولت‌های عربی عربستان سعودی را وادار کردند که کنفرانس اضطراری برگزار کند تا اين اجلاس در حاشيه قرار گيرد.

معاون وزير کشور در پايان با بيان اينکه آمريکا تمام سفارت‌خانه‌های خود را بسيج کرد که اين امر تحقق پيدا نکند، گفت: در گذشته هر وقت آمريکا تصميم می‌گرفت که دولتی ساقط شود کار تمام بود ولی در حال حاضر در بحث سياست خارجی هيچ معادله‌ای بدون حضور ايران حل نمی‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016