چهارشنبه 8 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اکبر صالحی: رييس جمهوری اجازه بازديد از تاسيسات نطنز را صادر کرده است

تهران - وزير امور خارجه گفت: رييس جمهوری اجازه بازديد اعضای جنبش غيرمتعهدها از تاسيسات نطنز را صادر کرده است و مشکلی در اين زمينه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا، ˈعلی اکبر صالحیˈ در مراسم گشايش مرکز حقوق بشر و تنوع فرهنگی جنبش غيرمتعهدها در جمع خبرنگاران افزود: چند گزينه و انتخاب برای بازديد مهمانان به آنها ارائه شده است که هر کس به هر گزينه ای که علاقه مند باشد ثبت نام کرده و ما برای نقل و انتقال به محل مورد نظر اقدام می کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی بازديد از شهرهای مهم کشور همچون اصفهان و شيراز و مناطق صنعتی نظير عسلويه و شرکت های خودروسازی، مراکز علمی و همچنين مراکز تحقيقاتی نظير سازمان انرژی اتمی را از گزينه های ارائه شده به مهمانان اعلام کرديم.

صالحی اظهار داشت: حضور گسترده اعضای جنبش غيرمتعهدها نشان دهنده اين است که جمهوری اسلامی ايران به عنوان يک کشور اثرگذار در عرصه بين المللی به راحتی می تواند خواسته های خود را برآورده کند.

وی ادامه داد: تلاش های زيادی از طرف برخی کشورها شد تا اين اجلاس با موفقيت همراه نباشد، اما اين تلاش ها بدون نتيجه ماند و اکنون شاهد حضور اعضای اجلاس در تهران هستيم.

وزير امور خارجه حضور گفت که حضور اعضای جنبش در اجلاس تهران در مقايسه با اجلاس های گذشته بيشتر بوده و اين يک دستاورد بزرگ سياسی برای جمهوری اسلامی ايران است.

صالحی اضافه کرد: آنهايی که القا می کردند جمهوری اسلامی ايران از نظر سياسی منزوی شده است، بايد حضور اعضای جنبش را در تهران مشاهده کنند و بدانند که حرف های ما با شعار همراه نيست، بلکه با واقعيت همراه است و واقعيت نيز قابل رويت است.

وی در تشريح چگونگی برگزاری اجلاس وزيران امور خارجه در روز گذشته گفت: ديروز ۳۵ وزير در اجلاس سخنرانی کردند و امروز نيز ۲۰ تا ۳۰ وزير امور خارجه سخنرانی خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016