پنجشنبه 9 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رهبر جمهوری اسلامی در اجلاس غيرمتعهدها: ايران استفاده از سلاح هسته ای را گناهی بزرگ و نابخشودنی می داند

خبرگزاری کار ايران ايلنا ـ شانزدهمين اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد لحظاتی قبل با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، شانزدهمين اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد لحظاتی پيش با سخنرانی مقام معظم رهبری حضرت آيت الله خامنه‌ای در سالن اجلاس سران آغاز شد.

ايشان فرمودند: روابط دولت‌ها بايد بر پايه مشارکت همگانی و برابری حقوق ملت‌ها باشد و دولت‌ها بايد ارتباطات خود را نه بر پايه ترس، تهديد بلکه بر پايه منافع مشترک و بر‌تر از آن منافع انسانيت بنا کنند.

مقام معظم رهبری خاطرنشان کردند: آرمان‌های اصلی عدم تعهد با گذشت شش دهه همچنان زنده و با پرجاست. ما کشورهای عضو جنبش عدم تعهد توانسته‌ايم در دوره‌ای طولانی با وجود تنوع گرايش‌ها همبستگی خود را در چارچوب آرمان‌های مشترک حفظ کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايشان تاکيد کردند: اتاق فرمان جهان نبايد با ديکتاتوری چند کشور غربی اداره شود.

حضرت آيت الله خامنه ای تصريح کردند: نظام سلطه به کمک ابزارهای رسانه ای خود هر سخن حقی را دروغ و هر مطالبه حقيقی را ياغی گری می خواند.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به جنبش اعتراضی وال استريت در آمريکا خاطرنشان کردند: جنبش ۹۹ درصدی مردم آمريکا بر ضد کانون های قدرت و ثروت و اعتراض ها در اروپا نشان دهنده لبريز شدن صبر و تحمل ملت ها است.

ايشان در بخش ديگری از سخنان خود فرمودند: ايران استفاده از سلاح هسته ای را گناهی بزرگ و نابخشودنی می داند.

حضرت آيت الله خامنه ای ادامه دادند: پند خيرخواهانه به حاميان رژيم صهيونيستی می‌دهم که بياييد به پيشنهاد جمهوری اسلامی ايران در خصوص همه پرسی بينديشيم و شجاعانه خود را از گره ناگشودنی کنونی نجات دهيم.

بياييد به هدف‌ها وفادار بمانيم و از اخم دولت‌های زورگو نترسيم.

علاج مشکلات کنونی کشورهای عضو جنبش سران غير متعهد با همکاری اقتصادی و رسانه‌ای کاملا امکان پذير است.

ايشان افزودند: آمريکايی‌ها رژيم صهيونيستی را به سلاح‌های هسته‌ای مجهز کرده‌اند تا بر کشورهای مظلوم منطقه مسلط کنند.

فلسطين متعلق به فلسطينيان است و ادامه اشغال آن خطر عمده برای صلح و امنيت جهانی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکيد کردند: تحريم‌هايی که ياوه گويان فلج کننده خواندند گام‌های ما را محکمتر و عزم ما را راسخ‌تر کرده است.

طنز تلخ روزگار ما دولت آمريکاست که دارای بيشترين و مرگبار‌ترين سلاح‌های کشتار جمعی است اما امروز می خواهد پرچم مخالفت با سلاح‌های هسته‌ای را داشته باشد.

متاسفانه امروز کشورهای دارنده تسليحات هسته‌ای اراده جدی به حذف اين ابزارهای مرگبار از دکترين نظامی خود ندارند.

حضرت آيت الله خامنه ای ادامه دادند: من تاکيد می‌کنم که جمهوری اسلامی هرگز در پی تسليحات هسته‌ای نيست و هرگز از حق ملت خود برای استفاده صلح آميز از انرژی هسته‌ای چشم پوشی نمی‌کند.

پس از سخنرانی ايشان محمد مرسی رئيس جمهور جديد مصر رياست اين اجلاس را به جمهوری اسلامی ايران تحويل خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016