چهارشنبه 22 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور حکم اعدام برای ۱۱ قاچاقچی مخدر صنعتی

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا از صدور حکم اعدام برای ۱۱ تن از عناصر اصلی توليد، تهيه و قاچاق مواد مخدر صنعتی با حکم دادستانی خبرداد.

به گزارش سرويس «انتظامی» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردارعلی مويدی در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقداماتی رد باندهايی که در توليد و توزيع ماده مخدر شيشه فعاليت داشتند را شناسايی و چند تن از عوامل اصلی اين باندها را دستگير کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد براينکه هم اکنون مسير ترانزيت شيشه توسط پليس ناامن شده است، تصريح کرد: با جلب همکاری پليس کشورهای منطقه نيز، فعاليت باندهای قاچاق را محدود کرده‌ايم.

مويدی با بيان اينکه ۱۱ نفر از عناصر اصلی توليد، تهيه و قاچاق مواد مخدر صنعتی که توسط پليس دستگير و به مقامات قضايی تحويل داده شده بودند، با حکم دادستانی به اعدام محکوم شدند، افزود: اين افراد سال گذشته طی شناسايی چند باند در تهران دستگير شده بودند.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تاکيد براينکه اجرای اينگونه احکام تاثير بسيار خوبی در مبارزه با مواد مخدر صنعتی به دنبال دارد، از قاطعيت و جديت دستگاه قضايی به خصوص دادستان کل کشور، در اجرايی کردن قانون جديد مبارزه با مواد مخدر صنعتی، تشکر کرد.

وی تاکيد کرد: برخورد قاطعانه پليس مبارزه با مواد مخدر با عوامل اصلی ترانزيت موادمخدر که سلامتی جوانان کشورمان را به خطر می اندازند و منجر به اضمحلال بنياد خانواده می شوند، ادامه خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016