جمعه 31 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمریکا: زمان برای حل بحران هسته ای ایران در حال اتمام است

بی بی سی: کمتر از یک هفته مانده به نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نمایندگان آمریکا، فرانسه و بریتانیا در نشست شورای امنیت بار دیگر اعلام کردند که زمان برای حل مسئله هسته ای ایران در حال پایان یافتن است.

آنها همچنین ایران را متهم کردند که به سوریه اسلحه و نیروی نظامی می فرستد تا به دولت بشار اسد کمک کند. اتهامی که تهران رد می کند و می گوید حضور نیروهای سپاه پاسداران در سوریه تنها در حد مشاوره نظامی است.

سوزان رایس، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، روز پنجشنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) گفت که وقت در حال تلف شدن است و هنوز راه حلی برای حل بحران هسته ای ایران پیدا نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مارک لایل گرنت، نماینده بریتانیا گفت که گفتگوها نمی تواند تا ابد ادامه داشته باشد. همزمان ژرار آرود، نماینده فرانسه هم گفت که غرب از ایران تقاضای مذاکره می کند اما ایران "اصلا مذاکره نمی کند".

این در حالی است که ایران برنامه هسته ای خود را صلح آمیز می داند و اعلام کرده که آماده مذاکره با غرب است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016