شنبه 1 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی هاشمی فردا وارد تهران می شود

مهدی هاشمی پس از سه سال اقامت در کشور انگلیس عصر شنبه وارد تهران می‌شود.

یک فرد مطلع به خبرنگار مهر گفت: به دلیل اتهامات مهدی هاشمی در فتنه 88 دستگیری وی قطعی است اما ممکن است به دلیل برخی ملاحظات در بدو ورود به فرودگاه دستگیر نشود.

مهدی هاشمی که به نظر می رسد هماهنگیهای لازم برای حضور خود در کشور را با خانواده اش انجام داده است قصد داشت هفته گذشته به ایران سفر کند که به دلیل برخی مشکلات شخصی سفرش به ایران را به تعویق انداخت.
وی حدود سه سال پیش از ایران خارج شد و در این مدت در کشور انگلیس اقامت داشته است. رئیس وقت دانشگاه در آن زمان در واکنش به خبر خروج وی گفته بود که وی به دلیل ماموریت کاری دانشگاه آزاد از کشور خارج شده است.

سخنگوی قوه قضائیه نیز در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مهدی هاشمی به محض ورود به کشور دستگیر و محاکمه می‌شود، گفت: قبلا هم گفته‌ایم که اگر بیاید قطعاً به پرونده وی رسیدگی خواهیم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احتمال «حرکت‌های خودجوش» در زمان ورود مهدی‌هاشمی به کشور!

سایت جهان نیوز، وابسته به علیرضا زاکانی به نقل از «یک منبع مطلع» نوشت: با افزایش احتمال ورود مهدی‌هاشمی به کشور نگرانی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی از انجام حرکت‌های خودجوش و غیر قابل پیشگیری و کنترل، علیه وی و نزدیکان و مرتبطانش افزایش یافته است.

اين منبع مطلع با اشاره به اینکه خبر تصمیم مهدی‌هاشمی برای ورود به کشور به سرعت در محافل مختلف همه گیر شده است، تاکید کرد: هم‌اکنون نشانه‌های جدی وجود دارد که در محافل مختلف بحث‌هایي درباره این موضوع صورت می‌گیرد که بعید است دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بتوانند به همه آنها اشراف پیدا کرده و از آنها پیشگیری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016