چهارشنبه 5 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت عبدالناصر مهيمنی عضو پيشين شورای شهر گرگان

کلمه ـ عصر امروز، ماموران نهادهای امنيتی عبدالناصر مهيمنی، روزنامه نگار و فعال مدنی، وی را در تهران بازداشت کردند.

بنا به اخبار رسيده به کلمه، ماموران نهادهای امنيتی عصر امروز با مراجعه به منزل فرزند دانشجوی عبدالناصر مهيمنی در تهران با ايجاد ترس و فشار اقدام به ورود به منزل و بازداشت وی کردند. بنا به گفته نزديکان وی، ماموران که بدون اطلاع قبلی و با فشار وارد منزل وی شدند، با بی احترامی و توهين اقدام به جلب عبدالناصر مهيمنی و تفتيش منزل کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالناصر مهيمنی، فعال سياسی و روزنامه نگار گرگانی که در سفر برای بازديد فرزندان دانشجوی خود در تهران به سر می برد با حکم نيابت از اداره اطلاعات گرگان بازداشت شد و به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شد.

در بين ماموران امنيتی که برای بازداشت مراجعه کرده بودند، يکی از مامورين اداره اطلاعات گرگان ملقب به «آرامش» نيز که در روزهای پس از انتخابات به شدت سعی در القا و نمايش جايگاه خود در اداره اطلاعات داشته ، حضور داشت.

مهيمنی، پيش از اين نيز در ۲۴ بهمن سال ۱۳۸۹ در گرگان بازداشت شده بود و بيش از ده روز در زندان انفرادی به صورت غيرقانونی نگه داشته شد. اتهام وی اقدام ضد امنيت ملی بوده است. قابل ذکر است، فعاليت های مهيمنی در قالب نامه های قانونی و مدنی وی به اقدامات غيرقانونی نهادهای دولتی و واکنش به وقايع سياسی بوده است.

عبدالناصر مهيمنی، معلم با سابقه زبان انگليسی، کارمند سابق صدا و سيمای گرگان، رييس خانه مطبوعات استان گلستان و عضو پيشين علی البدل شورای شهر گرگان بوده است.

گفتنی است، اين بازداشت در راستای فشار و تهديد به خانواده مهيمنی است که از فعالان و خانواده های با سابقه سياسی-مذهبی گرگان به شمار می آيند. عبدالناصر، برادر محمدهاشم مهيمنی استاندار گلستان است که در دولت خاتمی و مديرکل شوراهای وزارت کشور بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016