جمعه 7 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی هاشمی با معرفی خود به دستگاه قضا بر پیشداوری‌ها خط بطلان کشید

عضو شورای شهر تهران گفت: مهدی هاشمی با معرفی خود به دستگاه قضا نشان داد به دنبال این نیست که از جایگاه پدرش برای خود استفاده سیاسی کند.


سردار مرتضی طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به اظهارات برخی از گروه‌ها نسبت به دستگیری مهدی هاشمی و رفتارهای آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: تاکنون آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت به دستگیری فرزندش از خود عکس العملی نشان نداده و این گونه رفتارکردن بهترین شیوه‌ای است که آیت الله هاشمی در برخورد بااین قضیه در پیش گرفته است.


وی با بیان این مطلب که هر کس در ایران متهم به اتهامی می‌شود باید در مقام پاسخگویی به دستگاه قضا و افکار عمومی برآید افزود: دستگیری مهدی هاشمی نشان دهنده این است که حدودقضایی در جمهوری اسلامی رعایت می‌شود و فرقی بین غنی و فقیر، مشهور و گمنام وجود ندارد و همه در مقابل قانون یکسان هستند.


طلایی در ادامه با ابراز تاسف از پیش داوری‌هایی که از سوی برخی گروه‌ها و مردم در کشور که علیه خانواده آیت الله هاشمی صورت گرفته است گفت: باید از پیش داوری کردن در رابطه با افراد بپرهیزیم و البته برای این موضوع نیازمند فرهنگ سازی هستیم.


وی اظهار کرد: اگر قوه قضاییه و آیت الله هاشمی رفسنجانی در نظر داشتند تحت تاثیر پیش داوری‌هایی از قبیل اینکه هاشمی رفسنجانی از جایگاه خود برای آزادی فرزندش استفاده خواهد کرد قرار بگیرند قبل از اینکه مهدی خود را به دستگاه قضا معرفی کند آیت الله هاشمی این اقدام را انجام می‌داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: مهدی هاشمی بامعرفی خود به دستگاه قضا نشان داد که نه آقای هاشمی به دنبال این است که از جایگاه خود برای فرزندش استفاده کند و نه دستگاه قضا در نظر دارد در این موضوع با اقماض رفتار کند.


طلایی در ادامه در رابطه با حضور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: نظام وظیفه دارد افراد صالح را به مردم برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری معرفی کند و این حق مردم است که افراد صالح را از نظر خود انتخاب کنند و نظام نمی‌تواند این حق را از مردم سلب کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016