سه شنبه 18 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستور ويژه وزير بهداشت برای بررسی تاثير امواج ماهواره‌ای بر سلامت انسان

ايسنا ـ مديرکل روابط عمومی وزارت بهداشت از دستور وزير بهداشت برای تشکيل کميته ويژه بررسی و تحقيق درباره تاثير امواج ماهواره‌ای بر سلامت بدن خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر سيدحميد حسينی در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس سلامت خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ضمن اعلام اين خبر گفت: بنا بر دستور وزير بهداشت، تحقيق و بررسی برای بررسی آثار احتمالی پارازيت‌ و امواج ماهواره‌ای بر سلامت بدن آغاز شده است. مرکز سلامت محيط و کار و معاونت تحقيقات وزارت بهداشت به همراه ارگان‌های مربوطه خارج از وزارت بهداشت برای بررسی اين موضوع در قالب تشکيل کميته‌ای فعال شده‌اند و اين موضوع در حال پيگيری است.

وی تاکيد کرد: اقدامات برای بررسی اين موضوع همچنان در حال انجام است و پس از حصول نتايج، اطلاع رسانی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، پيش از اين رييس کميته محيط زيست شورای شهر و تنی چند از اعضای شورای شهر تهران نسبت به تاثيرات نامطلوب ناشی از پارازيت‌ها و امواج‌ ماهواره‌ای بر سلامت انسان هشدار داده و گزارش مسوولان مربوطه در اين زمينه را خواستار شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016