پنجشنبه 20 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بلاتکلیفی رضا شهابی، فعال کارگری در اعزام به بیمارستان

خبرگزاری هرانا - رضا شهابی، فعال کارگری با گذشت یک ماه از زمان تعیین شده توسط پزشک متخصص جهت معاینه وی همچنان در بند ۳۵۰ زندان اوین و در انتظار تصمیم دادستانی در اعزام وی به بیمارستان بسر می‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگزان هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد و اتوبوسرانی تهران که از بیماری آرتروز گردن و عفونت محل جراحی رنج می‌برد می‌بایست در بیستم شهریور ماه جهت انجام معایانات پزشکی به بیمارستان اعزام می‌شد که تاکنون دادستانی اجازه آن را صادر نکرده است.

عدم اعزام بموقع این زندانی موجب تشدید بیماری وی شده است بطوری که علاوه بر احساس درد از ناحیه چپ گردن هم اکنون از ناحیه راست گردن نیز احساس درد می‌کند و تحمل حبس برای این زندانی در این شرایط غیر ممکن شده است.

بهداری زندان اوین نیز که تنها پزشک عمومی در آن مشغول بکار است تنها با تجویز داروهای مسکن سعی در تسکین موقتی آن بر آمده است و عملا هیچ اقدام در خور و شایسته‌ای نمی‌تواند انجام دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016