یکشنبه 23 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلسه رسيدگی به اتهامات دست کم ۲۱ امدادگر کمپ سرند

خبرگزاری هرانا - جلسه رسيدگی به اتهامات دست کم ۲۱ تن از امدادگران بازداشت شده در کمپ سرند ۲۹ آبان ماه در شعبه ۱ دادگاه انقلاب تبريز برگزار می‌شود.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، دست کم ۲۱ تن از امدادگران بازداشت شده در کمپ سرند، واقع در آذربايجان شرقی که برای کمک به زلزله زدگان به آن نواحی سفر کرده بودند روز ۲۹ آبان ماه در شعبه ۱ دادگاه انقلاب تبريز به رياست قاضی حملبر دادگاهی می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين ۱۹ تن که با اتهاماتی همچون تجمع به قصد اقدام عليه امنيت ملی و تهديد بهداشت عمومی و تمرد از دستور پليس روبرو می‌باشند روز اول شهريور سال جاری توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند و در هنگام بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

گفتنی است، از اين ميان بهروز علوی بغير از اتهامات فوق با اتهام تبليغ عليه نظام نيز رو برو می‌باشد و حميدرضا مسيبيان نيز علاوه بر اتهامات فوق اتهام توهين به رهبری و عضويت در احزاب غير قانونی را تفهيم اتهام شده است.

همچنين هومن طاهری نيز پس از بازداشت از تبريز به اداره اطلاعات تهران منتقل گرديده و در آنجا با اتهامات مضاعفی همچون اجتماع و تبانی عليه امنيت ملی تفهم اتهام گرديد.

از امدادگران بازداشت شده در کمپ سرند، حسين رونقی ملکی که از بيماری حاد کليوی رنج می‌برد و هنگام بازداشت در مرخصی درمانی از زندان بسر می‌برد هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوين بسر می‌برد و نويد خانجانی نيز جهت اجرای محکوميت ۱۲ ساله خود به زندان رجايی شهر کرج منتقل گرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016