پنجشنبه 27 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش ۶۵ درصدی هزينه سفر به عتبات

متقاضيانی که سرانجام ۲۵ مهرماه پس از تاخير در اعلام زمان ثبت نام، به سايت مربوطه مراجعه کردند با رشد نزديک به ۶۵ درصدی هزينه‌های سفر مواجه شدند.


ايلنا - يزد: پيش ثبت نام عتبات عاليات با اطلاعيه سازمان حج و زيارت کشور از روز هجدهم شهريور آغاز شد و ۳۱ شهريور به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، نتايج قرعه کشی متقاضيان روز سوم مهرماه اعلام شد و سازمان طی اطلاعيه ای روز نهم مهرماه را برای ثبت نام واجدين شرايط اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سازمان حج و زيارت اطلاعيه ی ديگری ضمن عذرخواهی از متقاضيان تشرف به عتبات عاليات بابت تاخير در زمان ثبت نام، تنها روز ۲۵ مهرماه را زمان ثبت نام گروه های اصلی اعلام کرد.

متقاضيانی که سرانجام امروز (۲۵ مهرماه) پس از تاخير در اعلام زمان ثبت نام، به سايت مربوطه مراجعه کردند، با رشد نزديک به ۶۵ درصدی هزينه های سفر مواجه شدند. بطوريکه هزينه سفر به کشور عراق برای هر نفر به صورت زمينی در حدود ۹۹۰ هزار تومان و بصورت هوايی در حدود يک ميليون ۲۰۰ هزار تومان (از مبداء يزد) تعيين شده بود.

اين افزايش يکباره قيمت در حالی صورت گرفت که حجت‌الاسلام مهدی شهسواری مديرکل امور بين‌الملل و راهبری زيارتی سازمان حج و زيارت فروردين ماه سال‌جاری بيشترين هزينه سفر به عتبات را بصورت زمينی و هوايی به ترتيب از مبداء تهران ۶۰۰ هزار تومان و ۷۸۱ هزار تومان اعلام کرده بود.

سازمان حج و زيارت با اين حال در اطلاعيه اخير خود عامل گرانی را افزايش نرخ ارز و عرضه شدن ارز مربوطه بصورت نرخ مبادله ای از سوی بانک مرکزی دانسته و بر علی الحساب بودن هزينه های محاسبه شده تاکيد کرده است!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016