پنجشنبه 11 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وخامت وضع جسمی احمد کريمی و صدور قرار وثيقه سنگين

خبرگزاری هرانا - احمد کريمی فعال سياسی که به پانزده سال و سه ماه حبس در تبعيد زندان گنبد کاووس محکوم شده به بيماری حاد معده مبتلا شده است و مسئولين برای اعزام وی به مرخصی درمانی وثيقه ۱ ميليارد تومانی صادر کرده‌اند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، احمد کريمی زندانی سياسی تبعيد شده به زندان گنبد کاوس که خود و خانواده‌اش بار‌ها تقاضای انتقال به يکی از زندانهای استان تهران را از مسئولين زندان کرده و با جواب منفی ايشان روبرو شده‌اند، به بيماری حاد معده مبتلا شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زندان گنبد کاوس که فاقد بهداری مجهز می‌باشد تنها درمانی که برای وی تجويز نموده قرصهای مسکن و راينتدين می‌باشد و در جواب تقاضای مرخصی استعلاجی احمد کريمی، برايش ابتدا قرار وثيقه يک ميليارد و دويست ميليون تومانی و سپس قرار يک ميليارد تومانی صادر نموده‌اند که تامين چنين وثيقه‌ای از توان خانواده وی خارج است.

احمد کريمی فعال سياسی که به پانزده سال و سه ماه حبس در تبعيد زندان گنبد کاووس محکوم شده است هم اکنون در بد‌ترين بند اين زندان بسر می‌برد و خانواده وی بدليل دوری راه نمی‌توانند هرهفته به ملاقات وی بروند.

گفتنی است، احمد کريمی، هادی قائمی و جمال امين‌زاده تنها زندانيان سياسی هستند که در زندان گنبد کاووس بصورت غير قانونی و بدون رعايت اصل تفکيک جرايم نگهداری می‌شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016