سه شنبه 16 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای ۵ سال حبس تعزيری ياشار دارالشفا در زندان اوين

ياشار دارالشفاء فارغ‌التحصيل کارشناسی‌ارشد برنامه‌ريزی اجتماعی دانشگاه تهران برای تحمل ۵ سال و نيم حبس تعزيری خود را به زندان اوين معرفی کرد.

به گزارش کلمه، ياشار دارالشفاء به جرم اجتماع و تبانی برای اقدام عليه امنيت ملی و توهين به رييس‌جمهور در دادگاه بدوی به رياست قاضی صلواتی به ۷ سال حبس تعزيری محکوم شد که اين حکم در دادگاه تجديدنظر به ۵ سال و نيم حبس تعزيری تبديل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ياشار دارالشفا ابتدا در ۱۳ آبان ۸۸ دستگير و بيست روز در زندان اوين بود، سپس در بهمن ماه ۸۸ به همراه ۶ تن از اعضای خانواده‌اش احضار و نزديک به چهل روز را در زندان اوين در بازداشت بود.

ياشار دارالشفاء دبير سابق تشکل اسلامی دانشجويان اصلاح طلب دانشگاه بين المللی قزوين و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته برنامه ريزی دانشگاه تهران يکی از هفت عضو خانواده دارالشفائی است که پيش از اين در دو ماه آخر سال ۱۳۸۸ بازداشت و همگی به زندان اوين منتقل شدند.

او که با رتبه چهار کنکور کارشناسی ارشد وارد دانشگاه تهران شد، در جريان حوادث پس از دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری دو مرتبه در تاريخ های ۱۳ آبان ۱۳۸۸ به مدت ۲۰ روز و در تاريخ ۱۵ بهمن ۱۳۸۸ به همراه مادر و برادرش در منزل بازداشت، و برای مدت۳۲ روز در زندان اوين محبوس شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016