پنجشنبه 18 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بیانیه گروه دانشجویان و دانش‌آموختگان لیبرال در حمایت از نسرین ستوده

بامدادخبر – گروه دانشجویان و دانش‌آموختگان لیبرال ایران (ILSG)، در بیانیه‌ای، ضمن حمایت از خواسته‌های نسرین ستوده، وکیل زندانی که از بیش از سه هفته‌ی قبل در اعتصاب غذا به سر می‌برد، از شجاعت و ایستادگی این فعال حقوق بشر قدردانی کردند و به قوه‌ی قضائیه‌ی جمهوری اسلامی، نسبت به سلامت جان او هشدار دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش بامدادخبر، متن کامل بیانیه‌ی این گروه سیاسی-دانشجویی به شرح زیر است:

ییست‌.وسه روز از اعتصاب غذای نسرین ستوده، وکیل پایه یک دادگستری و از فعالان حقوق بشر در ایران، می‌گذرد. او که از تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ و بنا به اتهاماتی واهی چون «اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام» در حبس دشمنان آزادی به سر می‌برد، از روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۱ برای چندمین بار در طول زمان بازداشت خود و این بار در اعتراض به محرومیت از ملاقات حضوری با فرزندانش، دست به اعتصاب غذا زده است.

گروهِ دانشجویان و دانش‌آموختگان لیبرال ایران، ضمن محکوم کردنِ بی‌عدالتیِ رواداشته شده نسبت به نسرین ستوده، شجاعت و ایستادگیِ این وکیلِ شجاع و آزاده را ارج می‌نهد و با تاکید بر حق مسلّم او مبنی بر دیدار حضوری با فرزندانش، امیدوار است که این اعتصاب غذا بی‌آنکه به سلامتِ وی آسیبی جدی وارد کند، هرچه زودتر با دستیابی به خواسته‌های بر حق و قانونی‌‌اش پایان گیرد.

بدیهی‌ است که مسوولیت هرگونه آسیبی به سلامت جانی نسرین ستوده بر عهده‌ی قوه قضاییه‌ی جمهوری اسلامی است.

دانشجویان و دانش‌آموختگان لیبرال ایران
هجدهم آبان‌ماه ۱۳۹۱


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016