سه شنبه 23 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش کميسيون امنيت ملی درباره ستار بهشتی هفته آتی به مجلس ارائه می‌شود

ايسنا ـ سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس از ارائه گزارش بررسی‌های اين کميسيون در مورد دلايل فوت ستار بهشتی در هفته آينده به صحن علنی مجلس خبر داد.

سيدحسين نقوی‌حسينی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ايسنا، گفت: کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس تا هفته آينده گزارش بررسی‌های خود را در مورد وضعيت و دلايل فوت ستار بهشتی وبلاگ‌نويس ايرانی به صحن علنی مجلس ارائه می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين گزارش بر اساس جلسه روز گذشته کميته امنيت کميسيون با حضور مسئولان مربوطه و جلسات احتمالی آينده تهيه خواهد شد.

سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس همچنين خاطرنشان کرد که ممکن است تا هفته آينده و تا زمان ارائه گزارش به صحن علنی، ‌اين کميسيون و يا کميته امنيت داخلی کميسيون امنيت جلساتی را با حضور مسئولان مربوطه برای بررسی اين موضوع برگزار کند.

گفتنی است روز گذشته کميته امنيت داخلی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس، جلسه‌ای را با حضور دادستان تهران، مدير کل زندان‌های استان تهران و فرمانده نيروی انتظامی تهران بزرگ برگزار کرد.

همچنين در جلسه علنی يکشنبه ۲۱ آبان علی لاريجانی رييس مجلس شورای اسلامی به کميسيون امنيت ماموريت داد که در مورد مرگ ستار بهشتی گزارشی تهيه و به صحن ارائه کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016