چهارشنبه 24 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری تعدادی دانشجو به دليل "روابط نامشروع"

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر ضمن درخواست از دانشجويان جديدالورود مبنی بر نگه‌داشتن حرمت اين شهر گفت: متاسفانه طی امسال و سال‌گذشته در دستگيری‌هايی از ميان دانشجويان داشتيم مواردی به دليل روابط نامشروع بود.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه خراسان، سرهنگ محمودشيخی‌نژاد در ديدار با جمعی از دانشجويان جهاددانشگاهی با بيان اينکه اغلب دانشجويانی که به اين شهر می‌آيند از فرهنگ‌های مختلفی برخوردارند، از دانشجويان خواست با توجه به بافت فرهنگی شهر که خاص است شئونات اسلامی را رعايت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه برای ايجاد امنيت نيازمند همکاری با همه دانشجويان هستيم، تصريح‌کرد: در سال جاری بيش از ۳۰ ميليون زائر به مشهد رفته‌اند که يک پنجم آن معادل ۶ ميليون تن يا از اين شهر تردد کرده يا به مدت چند روز در آن اسکان داشته‌اند.

فرمانده انتظامی کاشمر با بيان اينکه کاشمر به عنوان دومين شهر مذهبی در خراسان‌رضوی محسوب می‌شود، گفت: به خاطر حساسيتی که به لحاظ عفاف و حجاب در اين شهر است روزانه ۲۰ تلفن داريم مبنی براين که چرا با بی‌حجابی برخورد نمی‌کنيد؟

نيروی انتظامی در بحث عفاف و حجاب و بدپوششی در مظان اتهام است

وی با بيان اينکه در بحث عفاف و حجاب و بدپوششی هميشه نيروی انتظامی در مظان اتهام است به دستگيری‌های سال گذشته و امسال دانشجويان اشاره کرد و تصريح‌کرد: متاسفانه در اين مدت به دليل روابط نامشروع دستگيری‌هايی داشته‌ايم.

شيخی‌نژاد با بيان‌ اينکه مايه سرافکندگی است که قشر فرهنگی ما در همان ابتدا به دلايل مختلفی دستگير و برای‌شان پرونده تشکيل شود گفت: به بسياری از اين افراد تنها تذکر شفاهی داده‌ايم.

وی از دانشجويان خواست در مدتی که قرار است در اين شهرستان تحصيل کنند مهره مثمر ثمری برای انقلاب و نظام باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016