سه شنبه 26 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور حکم اعدام برای رضا ملازاده، زندانی سياسی کرد اهل سلماس

خبرگزاری هرانا - حکم اعدام رضا ملازاده زندانی سياسی کرد اهل سلماس از سوی ديوان عالی کشورتاييد شده است به گونه‌ای که پس از تاييد حکم در ديوان عالی کشور نامبرده هم اکنون در خطر اجرای حکم قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، رضا ملازاده فرزند احمد ۲۵ ساله اهل روستای آشناک ازتوابع شهرستان سلماس، در اواخر تابستان ۱۳۹۰ در هنگام ورود به شهر پاوه توسط سپاه پاسداران بازداشت و به‌ يکی از بازداشتگاهای سپاه در شهر کرمانشاه منتقل شد.

از آن‌ زمان تا به حال علارغم مراجعه‌ مکرر پدر رضا ملازاده ‌به‌ دستگاهای اطلاعاتی وامنيتی ايران، هيچ اطلاعی از وضعيت وی کسب نکرده‌ بودند، تا اينکه طی هفته گذشته نامبرده با تماسی که با خانواده خود داشته ازبازداشت وصدور حکم اعدام به اتهام عضويت درحزب حيات آزاد کردستان (پژاک) درزندان اوين عليه وی خبر داده است.

در ضمن احمد ملازاده پدر نامبرده به دفعات به اداره اطلاعات شهرستان سلماس احضار و مورد بازجويی وتهديد قرارگرفته بود. درطی بازجويی اين شهروند کرد تهديد شده که ادامه و پيگيری سرنوشت فرزندنش عواقب بدی برای ايشان به دنبال خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016