دوشنبه 17 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصر: ايران در امور داخلی ما دخالت می کند

وزارت امور خارجه مصر در ادعايی ايران را به دخالت در امور داخلی اين کشور متهم کرد.

به گزارش ايسنا بدر عبدالعاطی، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه مصر در سخنانی گفت که آنچه امروز از تحولات سياسی در مصر شاهديم، نتيجه خواست ملت مصر است که ميليون‌ها تن از شهروندان به شکل روشن و آشکاری از سی‌ام ژوئن آن را بيان می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش روزنامه‌ الرياض چاپ عربستان، وی افزود، اين همان اراده‌ای است که از آن نقشه راهی از سوی نيروهای مسلح مصری در سوم ژوئيه اعلام شد و از حمايت اکثريت مردم برخوردار است.

عبدالعاطی مدعی شد: دخالت در امور مصر به شکلی که اظهارنظرهای مسوولان ايرانی نشان می‌دهد، امری است که به لحاظ شکلی و موضوعی غير قابل قبول است.

وی هم‌چنين بر مواضع ثابت کشورش مبنی بر مخالفت با هرگونه دخالت در امور داخلی ساير کشورها تاکيد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در ارتباط با تحولات اخير در مصر گفت: ايران به دقت و از نزديک تحولات جاری در مصر را دنبال می‌کند و نگران است که درگيری‌ها بين مردم مصر، افزايش پيدا کند و وحدت ملی و انسجام داخلی جامعه مصر خدشه‌دار شود.

سيدعباس عراقچی در گفت‌وگو با ايسنا، خاطرنشان کرد:‌ اميدواريم همه طرف‌ها به استفاده از ابزارهای مسالمت‌آميز و روندهای دموکراتيک پايبند باشند.

وی افزود: روند دستگيری و بازداشت شخصيت‌های کشور مصر موجب نگرانی است و ما اميدواريم مردم مصر در مقابل هرگونه تلاش دشمن به ويژه رژيم صهيونيستی برای به انحراف کشيدن مسير انقلاب مردم مصر و برای ايجاد اختلاف و دو دستگی در اين جامعه هوشيار باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016