یکشنبه 16 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه وزارت امور خارجه ايران در مورد تحولات مصر

فارس: وزارت امور خارجه کشورمان بيانيه‌ای درباره تحولات اخير مصر صادر کرد.

به گزارش فارس، وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بيانيه‌ای در خصوص تحولات اخير مصر اعلام کرد:

جمهوری اسلامی ايران تحولات جاری در مصر را با دقت پيگيری می نمايد و ضمن ابراز نگرانی از درگيری های مصری – مصری در اين کشور که جامعه را به خشونت سوق داده، وحدت ملی و انسجام داخلی کشور را خدشه دار ساخته و موجبات خشنودی دشمنان مصر را فراهم می سازد بر ضرورت پايبندی جدی به روند دموکراتيک و استفاده از لوازم و ابزارهای تحقق دموکراسی تاکيد می نمايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بيانيه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران با انتقاد از رفتار مخرب برخی جريان‌های تندرو که در ماههای گذشته باعث نگرانی اقشار جامعه مصر گرديد، روند دستگيری و بازداشت های اخير شخصيتهای اين کشور را موجب نگرانی دانسته و بر ضرورت احترام به اصول انسان دوستانه تاکيد کرده است.

وزارت امور خارجه در اين بيانيه مقاومت قهرمانانه مردم مصر عليه توطئه ها و سياست های رژيم صهيونيستی را برگ زرينی در تاريخ اين ملت ارزيابی و لزوم هوشياری آنان درمقابل توطئه ها و اقدام اين رژيم در سوء استفاده و فرصت طلبی از حوادث جاری را خاطر نشان ساخته است.

در اين بيانيه تاکيد شده است: ترديدی نيست که مردم مصر در مقابل هرگونه تلاش دشمنان برای به انحراف کشاندن مسير انقلاب خويش، هوشيار و استوار می باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016