سه شنبه 26 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبير کارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه: اشکالات فنی باعث رفع فيلتر فيس بوک شد

دبير کارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه گفت: عدم فيلتر فيس بوک در شب گذشته ظاهرا به دليل اشکالات فنی بوده و کميته فنی در حال بررسی اين موضوع است.

به گزارش مهر، عبدالصمد خرم‌آبادی در پاسخ به اين پرسش که شب گذشته گزارش هايی مبنی بر عدم فيلتر بودن شبکه فيس بوک ارائه شده، افزود: "بله ديشب ما دنبال قضيه بوديم ظاهرا اشکالات فنی در برخی از ISP بوجود آمده و ما دنبال علت آن هستيم."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: "به هر حال اگر تخطی شده است که انشاالله اين طور نباشد و قصور باشد. اما طبق ماده ۲۱ قانون جرايم رايانه ای حتی قصور هم در اجرای دستورات باعث مسئوليت کيفری برای ارائه دهندگان خدمات اينترنت می شود."

خرم آبادی اظهار داشت: "ما داريم بررسی می کنيم که به هر حال از طريق کدام يک از اين شرکت ها اين موضوع انجام شده است."

وی خاطرنشان کرد: "ما ديشب حدود ۷ و ۸ شرکت را بررسی کرديم مشکلی نبود، اما مردم گزارش می دادند و می گفتند مشکل وجود دارد و سايت ها هم به اين مسئله پرداختند. ساعت ۱۲ ديشب شرکت ارتباطات زيرساخت قرار شد علت را بررسی کند."

دبير کارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه اظهار داشت: "يک گروه فنی هم گذاشتيم که اين موضوع را بررسی می کند و اگر ببنيم قصوری در اين زمينه بوده برخورد می کنيم و هنوز مطمئن نيستيم دقيقا مشکل از چه منابعی بوده است."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016