شنبه 7 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وقتی مدیران احمدی نژاد، حاضر به پس دادن بیت المال نیستند!

در شرایطی که هنوز سرانجام هدایای خارج شده از موزه ریاست جمهوری و ماجرای هدیه 16 میلیاردی نهاد ریاست جمهوری احمدی نژاد به داشنگاه احمدی نژاد در آخرین روزهای دولت دهم، مشخص نشده است، شنیده های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که این دست اتفاقات و حوادث مشابه در این زمینه چندان اندک نیست!

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ نزدیک به 40 دستگاه اتوموبیل مربوط به مدیران نهاد ریاست جمهوری دولت احمدی نژاد همچنان در اختیار این افراد است.

همچنین تعداد زیادی «آی پد» iPad ، سیم کارت و ... در اختیار مدیران نهاد ریاست جمهوری است که هنوز به بیت المال بازگردانده نشده است.

این درحالی است که مدتی است، پیگیری ها برای بازپس گیری بدون تنش بیت المال، آغاز شده است.

قابل ذکر است، موارد مشابه - و البته قابل انتشار - توسط مدیران دولت های نهم و دهم در وزارت خانه های مختلف و به اشکال متنوع وجود دارد که در صورت بازگردانده نشدن بیت المال توسط این افراد، «انتخاب» طی هفته های آتی به بخشی از این حوادث کم سابقه اشاره خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزیری که ماشین دولت را هم نمی دهد!

پیش از این برخی منابع خبری گزارش داده بودند که « يكي از وزراي دولت احمدي نژاد پس از ادغام چند وزارتخانه و گذشت 3 سال از پايان مسئوليتش در كابينه دهم، همچنان از امكانات وزارتخانه منحل شده از جمله يك دستگاه پرشيا و يك دستگاه زانتيا به منظور شخصي استفاده مي‌كند.»

به گزارش انتخاب به نقل از جمهوری اسلامی؛ «اين فرد نه تنها پس از پايان مسئوليتش امكانات مذكور را به وزارتخانه تازه تأسيس دولت قبل تحويل نداد بلكه در دولت جديد هم از اين امكانات استفاده مي‌كند و از قرار معلوم حاضر به تحويل آنها نيست. وي در انتخابات رياست جمهوري به عنوان حامي مالي گروه خاصي در جريان اصولگرا مطرح بود و در دولت نهم و 2 سال اول دولت دهم از نزديكترين افراد به محمود احمدي نژاد و عضو مشهور حلقه نزديك به وي بود.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016