جمعه 27 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مدیر مرکز راهبردی عفاف و حیا: ترجیح ۶۰ درصد زنان در غرب خوابیدن با سگ‌ است

دیگربان - مهدی بیاتی، مدیر مرکز راهبردی «عفاف و حیا» می‌گوید ۶۰ درصد زنان در غرب «هم‌خوابگی با سگ» را به هم‌بستری با مردان ترجیح می‌دهند و در جامعه‌ای که دیدن موی زن سبب «تحریک» مردان نشود، مرد نمی‌تواند به راحتی از همسر خود لذت ببرد.

آقای بیاتی این مطالب را در گفتگو با خبرگزاری «رسا» مطرح کرده و مدعی شده «رشد فمینیست و این‌ که ۶۰ درصد زنان غرب، ‌ سگشان را برای هم‌خوابی به مرد‌ها ترجیح می‌دهند، اثر ترویج بی‌حجابی و کاهش آستانه تحریک پذیری زن است.»

234218750.jpg

وی افزوده «با ترویج و عادی شدن بی‌حجابی، قوه شهوت آقایان نیز کاهش می‌یابد و این به نفع بانوان نخواهد بود.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته مدیر مرکز راهبردی «عفاف و حیا» این‌ که «مردهای غرب به زنان رغبتی نداشته باشند و برای تحریک شدن نیاز به شراب، موسیقی و صحنه مستهجن داشته باشند، اتفاق خوبی در غرب نیست.»

وی همچنین مدعی شده «علت وجوب پوشش زن، لطافت جنسی و تحریک پذیری وی است و مرد که چنین ویژگی‌ای ندارد، حکمی برای وجوب حجاب نیز ندارد.»

این پژوهشگر عرصه حجاب٬ این سخنان را براساس حدیثی از پیامبر اسلام مبنی بر اینکه «در موی زنان اثری در مرد‌ها است که آنان را به شهوت می‌کشاند» ٬ بیان کرده است.

روحانیون حاکم بر ایران سال‌هاست برای مقابله با فرهنگ غرب و تغییر سبک زندگی مردم ایران از چنین مطالبی برای تخریب این فرهنگ استفاده می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016