دوشنبه 10 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

معاون امنيتی و انتظامی وزير کشور: گزارش واقعه شيراز در حال نهايی شدن

گزارش واقعه شيراز درحال نهايی شدن است و تا چند روز آينده به مسئولان ذيربط ارائه خواهد شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، معاون امنيتی و انتظامی وزير کشور در پاسخ به سوالی در خصوص آخرين وضعيت پيگيری واقعه شيراز اعلام کرد همه ابعاد اين واقعه مورد بررسی قرار گرفته است و کليه مستندات و مدارک تهيه شده است و با بررسی های ميدانی که صورت پذيرفته گزارش نهايی تهيه و به وزير محترم کشور و رياست شورای امنيت کشور ارائه و تا چند روز آينده به مسئولان تقديم خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ذوالفقاری افزود: در اين گزارش به زمينه ها و عواملی که در بروز اينگونه وقايع موثر بوده اند نيز توجه شده و علاوه بر شناسايی عوامل متعرض به آقای مطهری به ديگر عوامل و عناصری که در بروز حادثه نقش داشته اند و يا به مسئوليت قانونی خود عمل نکرده اند پرداخته شده است.

وی ادامه داد که اکنون هماهنگی و همراهی مناسبی در چارچوب قانون بين مسئولان کشوری و استانی برای اقدام قانونی وجود دارد و تاکنون توسط دستگاه قضايی استان تعداد ۹ نفر احضار و جلب شده اند و برای آنها قرار وثيقه صادر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016