چهارشنبه 5 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

این عکس‌ها نمایشی است یا حقیقی!؟

صفحه فیس بوک توانا - برخی از خبرگزاری‌های داخلی با انتشار عکس‌های زیر خبر از برگزاری همایشی با عنوان «عطر یاس» داده‌اند. فارس در توضیح عکس‌ها نوشته است که این همایش در بزرگداشت حضرت زهرا برگزار شده است. قابل توجه است که خبرگزاری مهر و مشرق‌نیوز خبر و گزارش این همایش را حذف کرده‌اند. در این همایش حداد عادل، مهرداد بذرپاش و مهدی چمران شرکت کرده‌اند اما حضور افرادی با پوشش کت و شلوار و آرایش «لات‌ها» در ردیف جلو توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کرده‌ است.

latEntekhReal1.jpg

latEntekhReal2.jpg

latEntekhReal3.jpg

latEntekhReal4.jpg

بهروز کاظمی، روزنامه‌نگار با انتشار عکس‌ها نوشته است: «این یک همایش انتخاباتی ا‌ست. همایش انتخاباتی لات‌های سیاسی مانند حدادعادل و مهرداد بذرپاش و مهدی چمران و حبیب کاشانی. معلوم است که لات‌ها زبان لات‌ها را می‌فهمند و به همین دلیل لات‌های سیاسی در کنار لات‌های کف خیابان و بوقچیِ عربده‌کش استادیومی می‌نشینند؛ به هم ابراز ارادت می‌کنند؛ ‌همایش می‌گذارند و خبرگزاری سپاه (فارس) هم علناً آنها را تبلیغ می‌کند.

تا این لات‌ها یکه‌تاز فضای سیاستِ ایران هستند روزگارمان سخت خراب است. باید پیش و بیش از هر کاری، تکلیف این لات‌ها را معلوم کرد اگر می‌خواهیم در آینده آب خوشی از گلوی‌مان پایین برود.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016