جمعه 26 تیر 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شهردار تهران: ادارات ماليات وزارت اقتصاد و دارايي در تهران 20 ميليارد تومان به شهرداري بدهكارند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس اجتماعي - شهري

شهردار تهران علت پلمپ ساختمانهاي ادارات ماليات متعلق به وزارت اقتصاد و دارايي در سطح شهر تهران را بدهي20 ميليارد توماني آنها به شهرداري عنوان كرد و گفت: با مذاكرات انجام شده ساختمانهاي مذكور موقتا فك پلمپ شده‌اند.

دكتر محمود احمدي‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران ايران (ايسنا)، در خصوص پلمپ ساختمانهاي ادارات ماليات متعلق به وزارت اقتصاد و دارايي در سطح شهر تهران گفت: مهلت مجددي به اين ادارات به منظور پرداخت بدهي داده شده است.

وي گفت: متاسفانه مسؤولان سازمان امور مالياتي دست به اقدام ناصحيحي زده بودند كه موضوع به دادستاني ارجاع و پس از بررسي سازمان مذكور متخلف شناخته و موظف به پرداخت بدهي خود به شهرداري شد.

شهردار تهران با تاكيد به اين كه همه افراد بايد حقوق قانوني خود را رعايت كنند، گفت: شهرداري از طريق عوارض اداره مي‌شود و بايد همه ادارات با توجه به حقوق قانوني اين امر را رعايت كنند؛ اما متاسفانه برخي خودشان را فراتر از قانون دانسته و فكر مي‌كنند مناسبات شهرداري همانند سالهاي گذشته است كه سازمانها بتوانند با هم بده بستان داشته باشند و حقوق مردم را پرداخت نكنند.

دكتر احمدي‌نژاد تصريح كرد: سازمان امور مالياتي كشور سال گذشته براي پرداخت بدهي خود از شهرداري مهلت خواسته و متعهد شده بود كه مبلغ بدهي را ظرف يك ماه بپردازد، اما به تعهد خود عمل نكرد و شهرداري نيز براي استيفاي حقوق مردم و بر اساس قانون اقدام به پلمپ ساختمانهاي ادارات ماليات متعلق به وزارت اقتصاد و دارايي در سطح شهر تهران كرد.

همچنين در پي پلمپ ساختمان اصلي سازمان امور مالياتي كشور واقع در شهرك قدس در روز چهارشنبه توسط شهرداري تهران، غلامرضا حيدري كرد زنگنه، رييس سازمان امور مالياتي كشور به ايسنا گفت: شهرداري منطقه دو تهران با بلدوزر و كمپرسي در مقابل در اين ساختمان خاك ريخته و مناقشاتي نيز بين كاركنان ساختمان و افراد شهرداري روي داده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با بيان اينكه پايان كار ساختمان اين سازمان كه اداري است 20 روز گذشته از طرف شهرداري اخذ شده است مدعي شد: سازمان امور مالياتي كشور براي اين ساختمان هيچگونه بدهي ندارد بلكه آن را از سپاه خريداري كرده است.

رييس سازمان امور مالياتي كشور افزود: روز دوشنبه هفته جاري نيز يكي ديگر از ساختمانها (واقع در ستارخان) پلمپ شده بود.

اين اقدامات در حالي صورت گرفته بود كه موديان مالياتي تا 31 تير ماه براي تسليم اظهارنامه‌هاي خود مهلت دارند.





















Copyright: gooya.com 2016