چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس هفتم:بازار ناصر خسرو زاييده دست‌‏هاي پنهاني است كه پشت پرده حكومت مي‌‏كنند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس، گفت: ناصر خسرو زاييده دست هاي پنهاني است كه به نام مردم بر آنان ظلم و ستم مي‌‏كنند.
دكتر عابد فتاحي، در گفت و گو با خبرنگار ايلنا، افزود: نظارت و بازرسي در كشور ما بسيار ضعيف است و همين مساله موجب سردي مردم به نظام دولت و مجلس شده، به طوري كه مردم احساس مي‌‏كنند كسي نيست انگشت روي مشكلات گذاشته و درصدد رفع آن‌‏ها برآيد.
وي، افزود: متاسفانه با مراجعه به داروخانه، از 5 قلم داروي نسخه شايد 2 الي 3 قلم از آن‌‏ها تحت پوشش بيمه باشد و ما بقي بايد به صورت آزاد تهيه شود؛ لذا وقتي داروخانه‌‏دار حق فني را نيز حساب مي‌‏كند، بيمار احساس مي‌‏كند كه اگر اين اقلام دارويي را از ناصر خسرو تهيه مي‌‏كرد، كامل‌‏تر و به صرفه‌‏تر است.

وي، ادامه داد: مسوولان عادلانه و منصفانه به مشكلات مردم توجه ندارند و در اين زمينه با نگاهي توهين‌‏آميز به مسايل مردم التفات نمي كنند.
وي، افزود: ناصر خسرو نتيجه اشتباهات و عمل‌‏كرد توجيه ناپذير وزارت بهداشت و در بعد كلان دولت و مجلس است.
عضو كميسيون بهداشت، اظهارداشت: تا زماني كه نرخ دلار در كشور تك نرخي نشود، هيچ راهكاري از جمله مستقل كردن بخش دارويي در كشور نيز نمي‌‏تواند اين معضلات را حل كند و وجود بازار سياه نه تنها براي دارو بلكه براي بسياري از كالاها و همچنان وجود خواهد داشت.
وي افزود: بايد ديد اين داروها با چه نرخي وارد مي‌‏شود كه سر از ناصر خسرو در مي‌‏آورد، اگر واقعا با نرخ رسمي وارد مي‌‏شود نيازي به اين كه وارد بازار ناصر خسرو شود، نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نماينده اروميه، در ادامه اظهارداشت: ناصر خسرو، نتيجه دست‌‏هاي پنهان و دلالاني است كه بعد از انقلاب جمهوري اسلامي ايجاد شده‌‏اند، همان‌‏هايي كه پشت پرده نشسته‌‏اند و حكومت مي‌‏كنند و كساني كه پرتغال 500 توماني را در شب عيد 2500 تومان مي‌‏فروشند.
وي، همچنين، گفت: ناصر خسرو نتيجه رشد دلالاني است كه در پشت همه كارهاي متخلف نشسته‌‏اند و متاسفانه پس از انقلاب جاي طبقه روشن فكر و تحصيل كرده را گرفته‌‏اند.





















Copyright: gooya.com 2016