شنبه 22 دی 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت برگزاری امتحانات در ۲۲ دانشگاه کشور اعلام شد، مهر

وضعيت برگزاری امتحانات پايان ترم ۲۲ دانشگاه کشور از سوی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری و دانشگاههای کشور اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، برودت هوا، برف و يخبندان باعث به تعويق افتادن امتحانات در برخی دانشگاههای کشور شده است.

معاون نظارت وسنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امتحانات کليه واحدها و مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی تا پايان دی ماه لغو شد.

دکتر علی اصغر کشتکار افزود: امتحانات کليه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور به دليل برودت هوا و مشکل رفت و آمد دانشجويان تا پايان دی ماه لغو شد.

وی اضافه کرد: تاريخ امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی در تمامی واحد و مراکز متعاقبا اعلام خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی نيز اعلام کرد: در پی سرما و برودت هوا و مشکلات رفت و آمد دانشجويان، کليه امتحانات دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی که پيش از اين مقرر شده بود در هفته آخر دی ماه برگزار شود، لغو شد.

دانشگاه آزاد اسلامی به صدور بيانيه ای اعلام کرد: امتحانات دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی که پيش از اين برای تاريخ ۲۲ تا آخر دی ماه برنامه ريزی شده بود به بهمن ماه موکول شد.

کليه امتحانات از اول بهمن ماه طبق اعلام قبلی در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

دکتر هاشم داداش پور در گفتگو با خبرنگار مهر در زمينه وضعيت دانشگاههای شهر تهران گفت: امتحانات دانشگاههای داير در شهر تهران به جز دانشگاه علامه طباطبايی طبق اعلام قبلی برگزار خواهند شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اينکه تصميم خاصی از سوی دانشگاههای تهران، صنعتی شريف، خواجه نصيرالدين طوسی، صنعتی اميرکبير، شهيد بهشتی، علم و صنعت، تربيت مدرس و پرديس تهران دانشگاه تربيت معلم اتخاذ نشده است، امتحانات اين دانشگاهها طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

مدير کل روابط عمومی وزارت علوم در مورد امتحانات دانشگاه علامه طباطبايی گفت: امتحانات اين دانشگاه تنها به دليل مشکلات فنی ناشی از گازرسانی و سيستم سوخت تا اول بهمن ماه به تعويق افتاده است.

داداش پور در مورد امتحانات دانشگاه تربيت معلم نيز گفت : دانشگاه تربيت معلم در پرديس کرج امتحانات ۲۲ تا ۲۶ دی ماه را به تعويق انداخته اما پرديس تهران اين دانشگاه زمان امتحانات را تغيير نداده و اعلام کرده است که اين پرديس تابع تصميمات استانداری تهران خواهد بود.

مدير کل روابط عمومی وزارت علوم تاکيد کرد: وزارت علوم تاکيد می کند که تعويق امتحانات دانشگاهها به معنی تعطيلی فعاليت اداری و علمی مراکز آموزش عالی نيست و دانشگاهها داير خواهند بود.

امتحانات دانشگاه اروميه نيز به دليل برودت هوا و جهت رفاه حال دانشجويان به تعويق افتاد.

امتحانات دانشگاه اروميه بر اساس اعلام روابط عمومی وزات علوم از اول بهمن ماه برگزار می شود.

وزارت علوم تاکيد کرده است که تعويق امتحانات دانشگاهها به معنی تعطيلی مراکز آموزش عالی نيست و دانشگاهها داير خواهند بود.

امتحانات دو روز آينده دانشگاه پيام نور در سراسر کشور به دليل برودت هوا و رفاه حال دانشجويان واحدها و مراکز اين دانشگاه لغو شد.

به گزارش مهر، امتحانات مراکز و واحدهای دانشگاه پيام نور در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه به علت برودت هوا و مشکل رفت و آمد دانشجويان برگزار نخواهد شد.

امتحانات واحدها و مراکز پيام نور در کل کشور از روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

تاريخ امتحاناتی که لغو شده است طی روزهای آتی به اطلاع دانشجويان اين دانشگاه خواهد رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاههای تبريز، تربيت معلم تبريز، صنعتی سهند تبريز در استان آذربايجان شرقی با تاخير و از اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

همچنين امتحانات دانشگاه محقق اردبيلی از ۲۴ دی ماه آغاز خواهد شد.

در استان گيلان نيز امتحانات پايان ترم دانشگاه گيلان با تاخير و از اول بهمن ماه برگزار می شود.

امتحانات دانشگاه مراغه نيز با توجه به برودت هوا از دوم بهمن آغاز خواهد شد.

در استان همدان نيز امتحانات دانشگاه بوعلی سينا همدان از ۲۵ دی ماه و امتحانات دانشگاه ملاير از اول بهمن ماه آغاز می شود.

در پی تعويق زمان برگزاری امتحانات در برخی دانشگاهها، برنامه تغيير امتحانات نيمسال اول دانشگاههای صنعتی شاهرود و مازندران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به علت سرمای شديد هوا و قطع گاز دانشگاه شاهرود، زمان برگزاری امتحانات اين دانشگاه از ۲۲ دی ماه به اول بهمن ماه با همان ترتيب قبلی و رعايت فواصل زمانی تغيير يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنين دانشگاه مازندران طی اطلاعيه ای تغيير برنامه امتحانی نيمسال اول دانشگاه مازندران را به دليل شرايط نامساعد جوی اعلام کرد.

در اين اطلاعيه آمده است : با توجه به شرايط جوی نامساعد و نارسايی سيستم گرمايش و وضعيت نامناسب شبکه های حمل و نقل بر اساس تصميم شورای دانشگاه مازندران، تغييرات برنامه امتحانات پايان نيمسال اول ۸۷ - ۸۶ اعلام می شود.

بر طبق اين گزارش، کليه امتحانات دانشگاه مازندران از ۲۲ دی ماه تا پايان ۳۰ دی ماه لغو شده و کليه امتحانات از تاريخ ۱ بهمن ماه تا ۸ بهمن ماه بر اساس روز و ساعت تعيين شده قبلی به قوت خود باقی است.

کليه امتحانات لغو شده دانشگاه مازندران از ۱۵ تا ۲۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد که جدول برنامه های تنظيمی از طريق مجتمع ها و دانشکده های مربوط به اطلاع دانشجويان می رسد.

دانشگاه مازندران در حال حاضر برنامه ثبت نام و انتخاب واحد نيمسال دوم ۸۷ - ۸۶ را تعيين نکرده است.





















Copyright: gooya.com 2016