دوشنبه 29 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانه بازهم ارزان می‌شود، در برخی نقاط قيمت بيش از ۲۰ درصد پايين آمده است، ايسنا

رييس اتحاديه مشاوران املاک گفت: کاهش قيمت مسکن نه تنها در سراسر کشور رخ داده است بلکه در سطح جهانی نيز شاهد هستيم قيمت مسکن رو به‌افت است.

مصطفی قلی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: پس از آنکه قيمت مسکن در آمريکا و انگليس کاهش پيدا کرد در حال حاضر در اوکراين، قبرس و دبی نيز شاهد افت قيمت‌ها هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: تا دو ماه آينده وضعيت بازار مسکن دبی کاهش قيمت را به طور ملموس نشان خواهد داد و شرکت‌های ساختمانی با افت قيمت بسياری مواجه خواهند شد.

رييس اتحاديه مشاوران املاک افزود: در کشور ما نيز چند ماهی است روند افت قيمت‌ها آغاز شده است و اين کاهش جهانی قيمت اثرات خود را در ايران نيز نشان داده است به‌طوری که در برخی از شهرها قيمت مسکن بيش از ۲۰ درصد پايين آمده است.

وی با بيان اينکه بازهم قيمت مسکن پايين خواهند آمد، گفت: اقدامات دولت در اين زمينه موثر بوده است به‌طوری که اگر کد رهگيری اجرايی و از تخلفات اين بخش جلوگيری شود بازهم قيمت خانه کاهش پيدا خواهد کرد. لذا در ماه‌های آينده نيز بازهم بايد منتظر کاهش قيمت خانه باشيم چراکه اين روند تداوم پيدا خواهد کرد.

رييس اتحاديه مشاوران املاک در پايان خاطرنشان کرد: مردم نيز در اين زمينه بايد همکاری کنند و اگر تخلفی می‌بينند گزارش کنند تا با ساماندهی اين بخش زمينه برای رسيدن به قيمت‌های واقعی صورت گيرد.





















Copyright: gooya.com 2016