سه شنبه 21 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهرام رادان از عامل انتشار بلوتوث‌های دروغين شکايت کرد، فارس

خبرگزاری فارس: «بهرام رادان» در پی ملاقات با رئيس پليس امنيت اخلاقی استان تهران از عامل انتشار بلوتوث‌های دروغين شکايت می‌کند.

کيارش کيانی وکيل بهرام رادان، در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايی فارس با اشاره به حواشی ايجاد شده پيرامون انتشار يک بلوتوث منتسب به اين بازيگر، گفت: چندی پيش يکسری تصوير ويدئويی با نام بهرام رادان از طريق بلوتوث در گوشی‌های تلفن همراه پخش شد و در ادامه اين تصوير در سايت اينترنتی «يوتوب» نيز قرار داده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در اين تصاوير فردی که به بهرام رادان شباهت داشت در يک مجلس مهمانی شبانه مشاهده می‌شد و اين تصوير به شکل گسترده در سطح شهر پخش شده بود.
وی افزود: با توجه به جعلی بودن تصوير و شرايط ويژه هنرمندان که پخش چنين تصاويری می‌تواند به حيثيت حرفه‌ای آنها آسيب بزند، «بهرام رادان» با حساسيت بالايی که روی چنين مسائلی دارد، تصميم به پيگيری اين قضيه گرفت و در بدو امر، با مراجعه به سردار روزبهانی رئيس پليس امنيت اخلاقی استان تهران اين مسأله را با وی مطرح کرد .ايشان در اين ملاقات دستور پيگيری اين قضيه را صادر نمود و پس از پيگيری ها از طريق نهادهای مربوطه،جعلی بودن اين بلوتوث ثابت شده و مدارک آن جهت پی‌گيری قضايی بر عليه منتشر کنندگان اين بلوتوث تسليم دادگاه شده است.
وی در گفت‌وگو با فارس، تصريح کرد: بنابراين ما تصميم گرفتيم جهت جلوگيری از وقوع چنين مسائلی در آينده و کنترل اين پديده شوم که می‌تواند به حيثيت فردی و اجتماعی هنرمندان ضربه بزند، از پخش کننده اين تصوير و شخصی که در اين تصوير مشاهده می‌شود شکايت کنيم که به زودی اين شکايت آماده شده و تحويل مراجع قضايی خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016