جمعه 11 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تمجيد از بهروز وثوقی در مجله مجری مشهور! فردا

در طول سه سال گذشته نيز بيش از ۵۰ صفحه تصوير تمام صفحه و پوستری از عکس بازيگران زن داخلی و خارجی به بهانه های مختلف دراين نشريه به چاپ رسيده است.
در بازيگری خسروشکيبايی و بهروز وثوقی را قبول دارم. من فکر می کنم بهروز (وثوقی) ماندگارتر از فردين است. البته هنوز تاثير فردين بر سينمای ايران بيشتر از وثوقی است. من قبول دارم فردين در عصر خودش بزرگ تر از بهروز وثوقی بود و هنوز هم هست ولی ...



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش «فردا»، آنچه خوانديد بخش هايی از گفتگوی بهرام رادان و حامد بهداد در جديدترين شماره مجله ای است که در زمينه انتشار خود مجوز "هنری" را ندارد!.

اين در حالی است که اين مجله همچنين تصوير زنان، تبليغات ماهواره ای و رپرتاژهای حوزه پزشکی و الگوهای زندگی غربی را منتشر می کند.

اين مجله که روشهای رسيدن به زندگی ايده آل را به ايرانيان می آموزد در شماره بهمن ماه خود با درج خبر و گزارش از پيراهن‌های زيبای الويس پرسيلی، ‌فرانک سينانزا و نمايشگاه کفش مرلين مونرو به انجام رسالت مطبوعاتی خويش پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ما در طول سه سال گذشته نيز بيش از ۵۰ صفحه تصوير تمام صفحه و پوستری از عکس بازيگران زن داخلی و خارجی به بهانه های مختلف دراين نشريه به چاپ رسيده است.





















Copyright: gooya.com 2016