شنبه 25 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان: ازدواج پسران با دختران بزرگتر از خود ناشي از فقدان تعادل در خانواده‌هاست، ايسنا

به اعتقاد حجت الاسلام والمسلمين پناهيان، ازدواج پسران با دختران بزرگتر از خود ريشه در فقدان تعادل در خانواده‌هاي آنان دارد.

نياز به محبت مادرانه از سوي پسران ، زمينه ساز ازدواج با دختران بزرگتر از خودشان است

حجت الاسلام والمسلمين پناهيان، مسوول اتاق فكر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها در گفت‌وگو با خبرنگار «جوانان» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره دلايل رشد قابل توجه ازدواج پسران با دختران بزرگتر از خود، گفت: اين مساله ناشي از عدم تعادلهاي موجود در برخي خانواده‌هاي امروزي است، گاهي اوقات پسرها در روابط خود به دنبال محبت مادرانه هستند و دخترها وقتي از آنها بزرگتر هستند، عاقلانه‌تر اين گونه محبتها را مي‌توانند نسبت به پسرها داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: در آينده، وقتي پسر محبتهاي مادرانه را از همسر بزرگتر از خودش دريافت كرد، مي‌تواند تقاضاهاي جديدي از همسرش داشته باشد و به جاي محبت مادرانه از وي عواطف كودكانه يك دختر بچه را انتظار داشته باشد.

مسوول اتاق فكر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها در ادامه وفاداري مرد و تحمل و تلاش براي كاهش تاثير اختلاف سني از سوي زن را براي دوام و پايداري اين نوع از ازدواجها لازم برشمرد و افزايش قدرت انتخاب دختران مجرد از بين پسران جوانتر از خود كه ناشي از افزايش جمعيت جوان است را از دلايل ديگر گسترش ازدواج پسران با دختران بزرگتر از خودشان اعلام كرد.

وي در پايان در پاسخ به علت نياز برخي پسران به محبتهاي مادرانه اظهار كرد: اين سوال را بايد مادران اين جوانان پاسخ بدهند.





















Copyright: gooya.com 2016