دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتباليست ها با ده نمکی همکاری نکردند، خبرنگاران صلح

+ عوامل اخراجی ها که موفق شده بودند خيلی از چهره های مشهور را برای تبليغات و ايجاد سر و صدا به لوکيشن فيلم در کرج بکشانند؛ اين بار در صيد فوتباليست ها به کل ناکام ماندند

فوتبال اخراجی ها بی ستاره ماند

مزدک علی نظری- با وجود تبليغات شديدی که در روزهای اخير به راه افتاده و حاکی از حضور چهره های مطرح فوتبال در پشت صحنهء قسمت دوم فيلم سينمايی «اخراجی ها» بود؛ روز گذشته (يک شنبه) صحنه های مربوط به فوتبال اين پروژه بدون حضور هيچ ستاره ای فيلمبرداری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در خبرهای منتشر شده توسط عوامل تبليغاتی اخراجی های ۲، ادعا می شد که «علی پروين» و «امير قلعه نويی» به عنوان نمايندگان دو قطب قرمز و آبی فوتبال ايران در صحنه های مربوط به فوتبال بازی کردن هنرپيشه ها در اردوگاه اسرا، هدايت اين بازيکنان را بر عهده خواهند داشت! چيزی که بيشتر يک حرکت تبليغاتی و در ادامهء بازديدهای شخصيت های گوناگون - و بعضاً بی ربط- از پشت صحنه اين فيلم به نظر می رسيد و اين گمان حتی از سوی عوامل اصلی هم مورد تاييد ضمنی قرار گرفت. «مسعود ده نمکی» کارگردان اخراجی ها گفته بود که حضور اسطوره های فوتبال، حرکتی نمادين در راستای «وحدت» همگانی خواهد بود.

اين در حالی است که بسياری از هواداران فوتبال، فيلم شبهه مستند «کدام استقلال، کدام پيروزی» ده نمکی را توهينی به فوتبال ايران و دو تيم بزرگ و ريشه دار کشور می دانند. گفته می شود پروين به دلايلی که نمی خواست فاش شود، حاضر به قبول درخواست ده نمکی نشده، اما قلعه نويی عدم حضور خود در اين فيلم را به دليل حساسيت وضعيت فعلی تيم استقلال عنوان کرده است.

به هرحال برخلاف وعده های اوليه، قلعه نويی و پروين از حضور در پروژه اخراجی ها سر باز زدند تا عوامل فيلم دست به تلاش گسترده ای برای جذب ساير ستاره های مشهور فوتبال بزنند. آن ها برای گرم کردن پشت صحنه و حتی مقابل دوربين اخراجی ها با کسانی چون «افشين پيروانی» و «عليرضا واحدی نيکبخت» وارد مذاکره جدی شدند، ولی نهايتاً اين تلاش ها هم ناکام ماند و بالاخره روز گذشته صحنهء فوتبال اين فيلم بدون حضور هيچ فوتباليستی تصويربرداری شد.





















Copyright: gooya.com 2016