جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازديد سخنگوی دولت از آخرين مرحله فيلمبرداری "اخراجی‌ها ۲"، ايسنا

غلامحسين الهام، سخنگوی دولت، روز پنج‌شنبه با حضور در محل تصويربرداری فيلم سينمايی «اخراجی‌ها»ی ۲ شاهد چگونگی ضبط آخرين پلان اين فيلم بود.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی دولت، دکتر الهام در اين بازديد همچنين با مسعود ده‌نمکی، کارگردان، حبيب‌الله کاسه‌ساز، تهيه‌کننده و ساير عوامل ساخت اين فيلم گفت‌وگو کرد.

سخنگوی دولت در حاشيه اين بازديد در پاسخ به پرسش خبرنگاری گفت: پرداختن به موضوع دفاع مقدس در سينما از ظرفيت های فراوانی برخوردار است و علاوه بر آن مخاطب زيادی هم در کشور دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی خاطرنشان کرد: در فعاليت‌های هنری و سينمايی بايد نقطه اتصال فرهنگی را از منظر دفاع مقدس حفظ کنيم.

سخنگوی دولت با اشاره به بازديد خود از پشت صحنه فيلم «اخراجی‌ها»ی ۲ از اين مجموعه به عنوان يکی از آثار سينمايی موفق در حوزه دفاع مقدس ياد کرد و گفت: آقای ده‌نمکی در زمينه مبارزه با تهاجمات سياسی، فرهنگی سال‌های اخير به عنوان فردی پرتلاش، فعال و توانمند در عرصه رسانه ظاهر شده و همين نگاه ارزشی را در عرصه فعاليت‌های سينمايی دنبال کرده است.

وی تصريح کرد: فيلم سينمايی "اخراجی‌ها ۱" با موضوع دفاع مقدس ارتباط بسيار خوبی با مخاطب برقرار کرد و توانست مخاطبان زيادی را به سوی خود جلب کند.

الهام تاکيد کرد: فيلم سينمايی "اخراجی‌ها"ی ده‌نمکی، ضمن حفظ ارزش‌گرايی، حرف‌های قديمی را با زبانی جديد به مخاطب ارائه کرد و با اقبال مردم روبه رو شد.

سخنگوی دولت ابراز اميدواری کرد "اخراجی های ۲" بتواند يک طنز خوب، سنجيده و شيرين را در جهت دستيابی به اهداف و اصول ارزشی به خدمت گيرد.

الهام با جذاب خواندن زبان طنز تاکيد کرد : بايد دقت کرد تا اين زبان جذاب را از نزديک شدن به هجو دور نگاه داشت.

وی اظهارکرد: فيلم " اخراجی‌های ۲" می‌تواند راه تحول از درون و راهی را که شهدا و رزمندگان ما در دفاع مقدس پيموده اند، برای نسلی که اين دوران را نديده، ترسيم کند تا نسل جديد بداند پيمودن اين مسير درعين حال که ارزشمند است و گام گذاشتن در آن اراده‌ای قوی می‌خواهد که چندان هم سخت نيست.

الهام از مسعود ده‌نمکی، کارگردان مجموعه " اخراجی های ۲ و ۱" به عنوان فردی موفق در عرصه رسانه‌های مکتوب در سال‌های گذشته و عرصه کارگردانی فيلم های سينمايی در حال حاضر ياد و ابرازاميدواری کرد اين مجموعه سينمايی با ساخت فيلم " اخراجی های ۳" تداوم يابد.

آخرين صحنه جنگی اين فيلم سينمايی ديروز با نقش‌آفرينی هنروران يگان زرهی و نيروهای رزمی در محل شهرک سينمايی دفاع مقدس فيلمبرداری شد.





















Copyright: gooya.com 2016