شنبه 23 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برآورد خسارت 300 میلیونی برای سینما جمهوری، فارس

مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران اعلام كرد: خسارات ناشي از آتش سوزي سينما جمهوري بين 200 تا 300 ميليون تومان است.

بهروز تشكر در گفت‌وگو با فارس در رابطه با اعلام علت وقوع آتش‌سوزي در سينما جمهوري در تاريخ 24 آبان امسال، گفت: نتايج تحقيقات آتش‌نشاني آماده شده است و به محض درخواست مراجع قضايي و اداره بيمه به آنها اعلام مي‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در رابطه با ميزان خسارات ناشي از آتش‌سوزي گفت: خسارات ناشي از آتش‌سوزي سينما جمهوري بين 200 تا 300 ميليون تومان است ضمن اين‌كه امكان بازسازي سينما وجود دارد و به هيچ وجه نيازي به تغيير كاربري سينما نيست.
تشكر ادامه داد: در آتش‌سوزي سينما جمهوري، ديوار آكوستيك، صندلي‌هاي طبقه اول، پرده سينما همچنين كافه آنتراك در طبقه دوم آسيب ديده اما به فوندانسيون و كليات سينما آسيبي نرسيده است.

مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران در پاسخ به اينكه آيا آتش سوزي سينما جمهوري عمدي بوده است يا خير؟ توضيحي نداد و تنها تأكيد كرد كه نتايج تحقيقات آماده شده است اما به دليل اين‌كه قرار است از بيمه خسارات پرداخت شود بايد بيمه در جريان تحقيقات قرار بگيرد.

مدير روابط عمومي آتش‌نشاني گفت: طولاني شدن مسير تحقيقات به دليل دقت بيشتر و مشخص شدن صحت آتش سوزي بوده است ضمن اين‌كه جمع بندي نتايج آماده شده است و مراجع قضايي و بيمه بخواهند ما اعلام مي‌كنيم.

وي در پاسخ به اين‌كه آيا هنوز از شما درخواستي از سوي مراجع قضايي و بيمه مبني بر اعلام نتايج نشده است؟ گفت: فكر مي‌كنم همين روزها نتايج تحقيقات را بخواهند.





















Copyright: gooya.com 2016