یکشنبه 22 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصطفي مستور: از خوانندگانم جلو زده‌ام، فارس

مصطفي مستور با اعلام اين‌كه آثار تازه‌اش را كه شامل يك رمان و يك مجموعه داستان است، منتشر نخواهد كرد، گفت: احساس مي‌كنم از خوانندگانم جلو زده‌ام.

مصطفي مستور داستان‌نويس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، افزود: عدم چاپ آثار تازه‌ام چند دليل دارد. دليل اصلي‌اش اين است ‌كه احساس مي‌كنم از خوانندگانم جلو زده‌ام. تا آن‌جايي كه خبر دارم بعضي از خواننده‌ها پاره‌اي از كارهاي من را خوانده‌اند و تعدادي ديگر را نخوانده‌اند و با توجه به اين‌كه يك نوع پيوستگي بين كارهايم وجود دارد و به احترام خوانندگان مقداري صبر مي‌كنم تا اين‌كه همه كارها خوانده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خالق رمان پرفروش «روي ماه خداوند را ببوس» در ادامه تصريح كرد: تصور مي‌كنم اگر كارهاي تازه‌ام را كه آماده است منتشر كنم باعث سردرگمي كساني مي‌شود كه هنوز كارهاي قبلي‌ام را نخواندند. كارهايي را كه منتشر نكرده‌ام با كارهاي قبلي منتشر شده‌ام عميقاً ارتباط دارد.

مستور گفت: به‌جز اين دليل كه اصلي‌ترين است، دلايل شخصي ديگري هم وجود دارد. فكر مي‌كنم مقداري بايد سكوت كنم و بازتاب كارها را در خوانندگان ببينم و خودم هم كمي استراحت كنم.

خالق استخوان خوك و دست‌هاي جزامي بيان داشت: در حال حاضر يك رمان با نام «من گنجشك نيستم» و يك مجموعه شامل 6 داستان با نام «تهران در بعد از ظهر» را آماده انتشار دارم. دقيقاً نمي‌دانم كه تا چه زماني آثارم را منتشر نخواهم كرد، بايد زمان بگذرد تا بتوانم تصميم بگيرم.

مستور اظهار داشت: اكنون تجديد چاپ كارها خيلي خوب است. من احساس مي‌كنم كه خوانندگان كارها را خوب مي‌خوانند. استخوان خوك چاپ چهاردهمش در بازار است، مجموعه داستان‌ها از چاپ دهم گذشتند و اين بدين معني است كه تمام كارها به موازات هم خوانده مي‌شوند.

اين مترجم ادامه داد: بسياري از خوانندگاني كه ايميل مي‌زنند و يا حضوري با آن‌ها روبه‌رو مي‌شوم اظهار مي‌كنند كه مي‌خواهند كارهاي جديدم را بخوانند و منتظر چاپ آثار چديد هستند. همواره گفتم كه براي من مهمترين مسأله در ادبيات تأثير و تأثر و ارتباط بين نويسنده و خواننده است. ممكن است كه در آينده درباره اين تصميم تجديد‌نظر كنم اما فعلاً قصد چاپ آثارم را ندارم.





















Copyright: gooya.com 2016