جمعه 27 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده بابلسر: نزديک است برنج کاران شمال از زندگي ساقط شوند، ايلنا

نماينده بابلسر با اشاره به قانون احداث آب بندها و کانال‌‏هاي آبياري با مشارکت دولت و مردم گفت: متاسفانه دولت در راستاي اجراي اين قانون هيچ کمکي به کشاورزان نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، مقداد نجف‌‏نژاد، پيش از پايان جلسه علني امروز در تذکري آيين‌‏نامه‌‏اي به هيات‌‏رئيسه گفت: سال گذشته پس از تصويب اين قانون در مجلس، مردم در بسياري استان‌‏ها تعاوني تشکيل دادند و از بانک‌‏ها براي احداث و تجهيزات آب‌‏بندها وام گرفتند. وي ادامه داد: اما دولت به وظيفه خود براساس اين قانون عمل نکرده و سهم 70 درصدي خود را نپرداخته است و اين کشاورزان از 100 تا 300 ميليون به بانک‌‏ها بدهکار شده‌‏اند، بانک‌‏ها مدام به اين کشاورزان ضعيف براي بازپرداخت وام‌‏هايشان مراجعه مي‌‏کنند.

وي همچنين گفت: متاسفانه قانون تضمين خريد محصولات کشاورزي از سوي دولت اجرا نمي‌‏شود.

نماينده بابلسر با اشاره به اين‌‏که در حال حاضر برنج‌‏کاران شمال کشور از بابت در انبار ماندن محصولات‌‏شان متضرر شده و نزديک است از زندگي ساقط شوند، گفت: در چنين شرايطي کشتي، کشتي برنج‌‏ خارجي در بازار توزيع مي‌‏شود.
باهنر که رياست جلسه را بر عهده داشت تذکر وي را وارد ندانست و گفت: تذکر شما در غالب تذکر کتبي به مسوولان اجرايي بايد مطرح شود، نه تذکر آيين‌‏نامه‌‏اي.





















Copyright: gooya.com 2016